Değmeden anlamazsın ateşin yaktığını, O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!” Batmadan anlamazsın suyun bıraktığını, O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!”
Denizde yüzen nesne okyanusta da batmaz. Yaradan, insanları birbiriyle eş tutmaz. Gönül cefa çekse de sevdiğini unutmaz. O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!”
Bu yola düşen yolcu, ıslanmayı bilmeli. Seven, yârin gönlüne yaslanmayı bilmeli. Aşk yaman terbiyeci, uslanmayı bilmeli. O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!”
Ölenle ölünmüyor, yürek hep dağlanmıyor, Ölenlerin peşinden her zaman ağlanmıyor, Aşkın ölümsüzlüğü sevmeden sağlanmıyor, O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!”
Coşari, gönül bilsin sevmek en güzel duygu, Zamanla duyulsa da yarınlar için kaygı Dünya büyük bir sahne, yaşanan oyun kurgu, O yüzdendir “Korkunun ecele faydası yok!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.