sakın ha olmaz olan hiç olur mu? olur diyeceksen dede asla hemen deme testisi düşer kırılır baş trilyon üstünden bakarken elbet gönül ezilirse tam orta yerinden bölünür duyguları ve hisleriyle yan çizer o an meret hayali sükutta durur yaşam tüm beklentileriyle korkularımı sakladığım yatağım bile perperişan isyanım kah esmer kah kumral da kah sarışın bakıyor duygularıyla bil ki bu işin sonun da harlanır ve kahreder kor da tutar iç yangınlarıyla
ben boş yere mi kafamı zorluyorum nedir bu bir iç kanama durdurmaya çalışmaksa boş ve nafile kökünden ayrıştırıyor kırılganlığı gurur ve kibir sinemin dayanamayacağı bir yük müdür bu ne kalbimin isteminden hiç düşmüyor safiye kokusu rüzgara uyunca hissediyor işte burnum onu her şeyden önce
ilk defa karşılaştım oysa ben dargınlıkla sırtını dönüp de gitmesine uyunca gönlüm bir başkasını hiç kabullenemiyorum bile bile tümden sökülen birliktelik değil sanki yüreğimi dilim dilim dilimliyor belki de umuruma mı gelir çiçek mi yok derken peki madem her şeye karnım toksa bende ki bu sünepe pusmuş hal de neden vardığımız bu ilk mi son noktamı yoksa ruhsuzluk yetimi gibi külhanda kalıyor ömrüm müstakbel bir yol arayışına bu pat diyen gürültülü bir düşüştü kim bilebilir ki belki de terse düştük yönümüzde anlık öfkelerin ataklarıyla yatağa buzlar üşüştü yorgan üşüyor namevcut üstümüzde
çözülemeyen bir kördüğüm bilmece mi bu öyle ki her bir soru bir diğerinin üstünü kamufle edişte kapatıyor hatıralar safha safha çıkışta yok oluyor her şeye bir sebep de neden bulunuyor hemen her bir soru da neden köstek olur ki yaraları kapamaya yokuşu baş aşağı düşüşle yuvarlanıp da gidiyor hiç zorluğa katlanmadan sevgiler yok yere dibinden biçildi bahçelerden içim içimin içine de hiç sığmıyor temelle çıtırdatıyor akıl almaz bir yüzsüzlük bir kadın ve bir adam çark ederken ayrı yönlerden tek bir yürek nasıl bölünüyor ki ikiye düşünülmeden e madem ki bu böyleyse hangi yaraya merhem olabilir ki bu aptal öksüzlük…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Kokusu rüzgara uyunca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Kokusu rüzgara uyunca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hocam, değerli paylaşımınızla yine ışık tutmuşsunuz bizlere. yetkin kaleminizi saygıyla selamlıyorum efendim. Gönül sesiniz hiç susmasın. Saygı ve hürmetlerimle değerli hocam...
MERHABA KARDEŞİM.SAYFAN YİNE ÇOK GÜZEL ÖZGÜN BİR ŞİİRLE SÜSLENMİŞ.YÜREKTEN AKAN DUYGU DAMLACIKLARI ARALARINA İMGELERİ DE ALARAK COŞMUŞ TA COŞMUŞLAR.ŞİİR SAYFASI ,Ş İİR BAHÇESİNE DÖNÜŞMÜŞ.KUTLUYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ VE VERİLEN ÖDÜLÜ.GÖNÜL DOLUSU SELAMLAR.
Dünya malına ne zaman tamah etti insan,sevgiyi yerle yeksan etti ademin oğulları ve kızları. Oysa sevgi bedava..Kullanmaz olduk son günlerde. Bazıların dini imanı para ,ne keseleri doldu ne gözleri.Oysa kefenin cebi de yok. Ders verdi yine her satır ,anlayana elbet bu çıkarım. Sevgiyle kalın Kadir hocam.
hiç zorluğa katlanmadan sevgiler yok yere dibinden biçildi bahçelerden
işte tam da bu yüzden ayrıştık benliğimizden...oysa biz Mevlanın kulları mevlananın torunlarıydık...ne zaman ki haset kin ve kibir girdi araya çıkardık kendimizi özümüzü saklayan kabuktan... şimdi deve kuşu misali kafamız kum altında yaşıyoruz...
Merhaba değerli dost Her zaman ki tat ve deminde bir eser Kutlarım, kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
çözülemeyen bir kördüğüm bilmece mi bu öyle ki her bir soru bir diğerinin üstünü kamufle edişte kapatıyor hatıralar safha safha çıkışta yok oluyor her şeye bir sebep de neden bulunuyor hemen her bir soru da neden köstek olur ki yaraları kapamaya yokuşu baş aşağı düşüşle yuvarlanıp da gidiyor hiç zorluğa katlanmadan sevgiler yok yere dibinden biçildi bahçelerden içim içimin içine de hiç sığmıyor temelle çıtırdatıyor akıl almaz bir yüzsüzlük bir kadın ve bir adam çark ederken ayrı yönlerden tek bir yürek nasıl bölünüyor ki ikiye düşünülmeden e madem ki bu böyleyse hangi yaraya merhem olabilir ki bu aptal öksüzlük…
Ustam.., Bu şahane eserine, yıldızları döküyorum.. Engin yüreğiniz hep var olsun, Güçlü kaleminiz hiç susmasın inşallah.. _______ Selamlarımı, saygılarımı sunuyorum..
çözülemeyen bir kördüğüm bilmece mi bu öyle ki her bir soru bir diğerinin üstünü kamufle edişte kapatıyor hatıralar safha safha çıkışta yok oluyor her şeye bir sebep de neden bulunuyor hemen her bir soru da neden köstek olur ki yaraları kapamaya yokuşu baş aşağı düşüşle yuvarlanıp da gidiyor hiç zorluğa katlanmadan sevgiler yok yere dibinden biçildi bahçelerden içim içimin içine de hiç sığmıyor temelle çıtırdatıyor akıl almaz bir yüzsüzlük bir kadın ve bir adam çark ederken ayrı yönlerden tek bir yürek nasıl bölünüyor ki ikiye düşünülmeden e madem ki bu böyleyse hangi yaraya merhem olabilir ki bu aptal öksüzlük…
Kalemin şad kalsın güzel dizeleri beğendim selamlar.........
İç kanama diyor, içimi sızlatan bir şiirdi... Şiirler sizi üzmesin, kaleminizden sevgiler coşkular aksın, gönül sesiniz daim olsun esenlikler içinde kalınız...
(08.11.2015) AZAP…
Şiiri özetleyen cümleler harika,ustaca etkili çok beğeniyle okuyorum, emeğinize sağlık hocam selam, saygımla.