(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEFO...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEFO...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
defolu olan yalnız siz misiniz? dünya defolu, hele de ben... bir bilseniz... hiç üzülmeyin şiirle defoları görünmez hale getiririz nasılsa. kısa ama güzel bir şiirdi. başarılar.
Zaman zaman her ademoğlu aynı şeyleri defalarca yaşar ve kendini defolu ilan eder..
Oysa hayat bazen deneme yanılma yöntemiyle mualesef bedel ödenerek öğreniliyor. Bu bedel bazen üstün körü hafif bazen se çok çok ağır ola biliyor, inşallah bedellerimiz ağır olmaz bundan sonra yaşayacaklarımızda ve öğreneceklerimizde...
Aşkın her halinde başka bir anlam başka bir değer vardı bu kısacık şiirde, güvenmek güzel duygu güvendiğinin değerince..Ya bir eli tutarsak yada elimizi tutarlarsa yaşam güzel olur paylaşma kutsalında..
Kısa fakat çok anlamlı bir şiirdi kutlarım TEBRİKLER..
* * * çok güzel
* * * ** * * * * * *kısa öz Arif bir anlatım
* * * * * ** * * * * * ** * * ** * * * *İnsan-ı kamik bir duruş
* * ** * * ** * * ** ** ** ** ** * * ** ** * * * * * mesaj içerikli Saygın bir emek
Közlenen yüreği kutluyorum
İYİKİ VARSINIZ
Saygılarımla
Ali Cemal AĞIRMAN