Sürmeler çekmiş de ela gözüne, İnandırdı beni herbir sözüne, Aşk ile bağlandım baktım yüzüne, Sever mi sevmez mi hiç belli değil. - İsterdim sevgiyle baksın gözleri, Söylesem de baldan tatlı sözleri, Taş olmuş yüreği yakar özleri, Sever mi sevmez mi hiç belli değil - Gözlerimden acı yaşlarım akar, Kıskançlık yaparak yüzüme bakar, Duyarsız halleri bağrımı yakar, Sever mi sevmez mi hiç belli değil.. - Uzak durup mahsun bakmasan öyle, Dargın mı kalacaz bir ömür böyle, Bir sıkıntın varsa oturup söyle, Sever mi sevmez mi hiç belli değil.. - Ömrüm böyle sessiz sedasız bitti Duymadı sesimi dönüp te gitti, Hüzünlü günlerim canıma yetti, Sever mi sevmez mi hiç belli değil..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE SEVDİĞİ BELLİ NE SEVMEDİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE SEVDİĞİ BELLİ NE SEVMEDİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir türkü yapılır bu şiirden yeterki bestesini ve güftesini farkedipte yapan olsa melek hanım gerçekten şiir anlatım ve kurgu olarak çok güzel tebrik ederim değerli kaleminizi saygılarımla...
Gözlerimden acı yaşlarım akar, Kıskançlık yaparak yüzüme bakar, Duyarsız halleri bağrımı yakar, Sever mi sevmez mi hiç belli değil.. - Uzak durup mahsun bakmasan öyle, Dargın mı kalacaz bir ömür böyle, Bir sıkıntın varsa oturup söyle, Sever mi sevmez mi hiç belli değil..
MERHABALAR DOST KALEM : ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. HARİKA BİR ŞİİR TEBRİKLER GÜZEL DOST ...SELAM VE SAYGIMLA
Uzak durup mahsun bakmasan öyle, Dargın mı kalacaz bir ömür böyle, Bir sıkıntın varsa oturup söyle, Sever mi sevmez mi hiç belli değil.. yüregine saglık adaşimm..sevgilerimle...