(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT DİYEMEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT DİYEMEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği cesur, aşkı gururu kadar mağrur,ne sevdadan vazgeçen,nede gönlüne söz geçirebilen bir yürek,yavuklusuna kötü bir söz söylemeyen hatta yaşattığı ve yaşadığı aşka canını bile feda edecek duygu insanına aşkın en güzeli yakışır.Kimi aşklar varki acıdan başka tat vermez,kimi aşklarda varki bir ömür boyu sevgiye,sadakatle,saygıyla devam eder.Deli olan aşık yürek siz değilsiniz,sizi bırakandır deli olan,eğer uğruna deli olunacak bir yar varsa oda sevdiğini söylerken sözünün ardında bir kale gibi durabilen gerçek sevgilidir.... Sevgi selinde,yüreklice dile getirilmiş,duygu denizinde acıyla yoğrulmuş,ilmek ilmek aşkla dokunmuş güzel bir şiir beğeniyle ve buğulu gözlerle okudum.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık.. Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
Sevgi selinde,yüreklice dile getirilmiş,duygu denizinde acıyla yoğrulmuş,ilmek ilmek aşkla dokunmuş güzel bir şiir beğeniyle ve buğulu gözlerle okudum....
Yüreğinize ve kaleminize sağlık..
Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...