Tek nefes tek hamle Tek tercih Kalplerin sataşması Sırnaşması Bulaşması yağmalaması hunharca Ve hoyratça tepinip darmadağın etmesi "AŞK"
Kim der ki Gelsin görsün sevsin Ve hep alsın hep alsın Hiç mihnet etmeden Her anına hükmetsin Kanını canını telef etsin Zamanını ömrüne gasbetsin Sen de buna rağmen Ayakları altında debelendir yüreğini Gönlüne hoşluk vereceğim diye Gözünden ırama Dilinden düşüreme Halini beğen dur "SEVDA"
Beylik hayallerini Şahlandır şuh rüzgarlarını Tırnaklarınla tut Yeri gelsin kanım dahi helal olsun Rahlesi ol Açılsın saçılsın Harf harf ezber et Çevir çevir oku Ezber et "SEN’İ"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sevda Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sevda Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözcükler birer uçurtma sanki, yerine havalanıyor her biri yerden... Aşk neyi içerirmiş; neyi bırakırmış dışarda, okuyun derim. Bağımlılığın, tutulmanın özgürlük tadan hali...
Aşk neyi içerirmiş; neyi bırakırmış dışarda, okuyun derim.
Bağımlılığın, tutulmanın özgürlük tadan hali...
Çok saygımla...