Sevgime dürüstçe karşılık veren Ummadığım anda hayatıma giren Bir roman misali okuyup bilen Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim hasretimsin.
Hayalini kurdum mutlu günlerimizin Her zaman ele ele gezmelerimizin Hiç bir an kurmaktan bezmeksizin Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim hayalimsin.
Yılmadan düşündüm kendi kendime Kapılıp gitmişim sevda seline Hayranım o eşsiz güzelliğine Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim çirkinimsin.
Her an aklındayım adım gibi eminim Sonsuz aşka dair benim yeminim Kanatları eksik canım sevgilim Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim meleğimsin.
Bal damlıyor şeker gibi dilinden Bırakmadan sıkıca tut elimden Sesleniyorum sana bütün kalbimden Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim gerçeğimsin.
Öyle masumdur ki gönlümde yerin Sevdama tesiri yok ki kelimelerin Ölçülemez hiç bir şeyle senin değerin Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim herşeyimsin.
Sayfalar yetmiyor seni anlatmaya Bakmak kâfi gelir güneşe, aya Dünya bir yana, canım bir yana Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim canımsın.
Sanadır yazdığım en güzel sözler Şimdi sıra sende Murat’a söz ver Ömrümüz boyunca sonsuza kadar Sen var ya Sen! Evet Sen! Sen benim helâlimsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen var ya sen! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen var ya sen! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelime ile Harika.Her kime yazılmışsa bu sevda şiiri çok şanslı. :) Bu mısraları yazan,parmakları,yüreği Canı gönülden kutluyorum.Başarılarınız ve şiirleriniz daim olsun hep var olsun Kardeşim.
" 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN" Beğendim, Tam puan... Şiiriniz çok çok harika. Kutlarım... ....................... Saygı ve Selamlarımla...
Sevgiliye yazılan adeta çağlayan güzel sözler bir serenat gibiydi adeta. Beğeniyle okudum seven yürek sesinizi. Güzel kaleme ve şiire tebrikler. Saygılar...
merhaba kardeşim.sevgi ve aşkla ilgili çok naif okurken şeker tadında bir şiirdi.içinin tüm güzel duygularını aktarmışsın şiire.ve ortaya harika bir serbest çıkmış.kutluyorum ben bu güzel şiiri.selamlar.
bir adam da olabileceğinden daha saf ve masumca duygular serpişmiş kalpten sayfalara . ruhun ve kalemin güzelliğine hayran kaldım..sevgilerim ile başarılarınızın devamı dilerim.
Çok güzel sözler ,ne güzel sesleniş sevgiliye . Murat sen sen ol, şaka yollu bile olsa bir kadına asla ''çirkinimsin'' deme kavga nedenidir benden söylemesi :) Şaka bir tarafa , çok beğendim yüreğine sağlık ,dostlukla hep.
Sevginiz,sevdiğiniz hep baki kalsın yüreğinizde.Ne güzeler dizeler yazılmış sevgiliye... İncitmeden,kırmadan tatlı tatlı serzenişler.Yazdıran yüreğinize sağlık.Yazan kaleminiz susmasın.Harikaydı.Saygılar selamlar
İnsan sevdiğine böyle sevgi dolu sözlerle seslenebilmelidir. Sitemli sözler bana göre de pek sevgiye dair olamaz. Ama sevgimizi çoğumuz sitemle dile getiriyoruz. Bu konuda sizi tebrik ediyorum Murat bey. Çok güzel bir sevda aşk şiiri okudum. Kalemine yüreğine sağlık tebriklerimle..
Sevda yüklü,çok naif ve zarif dizeler. Emek verilmiş,usta işi bir şiir,çok güzel. Kutlarım bu güzel dizelere verdiğiniz emeğinizi,paylaşan engin yüreğinizi. Sevgiyle...esenlik dileklerimle...
sevda yüklü, sevgi dolu, duygu ağırlığı çok fazla okuma hazzı veren müstesna dizelerdi... emek verilmiş bir şiirdi... tebrikler ve saygılar sunuyorum...