(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz yazınca ben de merak edip bakayım istedim ve buldum ve şu an youtube'tan da dinliyorum , çok güzel bir şarkı aynı zamanda , söyleyen Seher Dilmaç :))
yalancıdır hep aynalar gir kalbime gör kendini gerçek yüzün bir bende var gir kalbime gör kendini
gâh güllerde gül nefesin gâh bülbülde şakrak sesin nere gitsem benimlesin gir kalbime gör kendini
pınarlarda akış gibi halılarda nakış gibi ilk sevgide bakış gibi gir kalbime gör kendini
evet arkadaşım onlar istem dışı hareket ederler ederlerde onların içini anlayanlar nasıl davranır o tasrtışılr...
biliyormusunuz dil öz yalanlarına gözleri tanık etmek istediği zaman gözler itiraz eder... o bakandır şeklini şemalini çizendir ve net görür bu yüzden kızaran yüz gerilen çehre vardır... hatta birde şarkı mı vardı tam hatırlamıyorum ama "gözler yalan söylemez"
sevgili dost gerçektem çok güzeldi... en derin saygılarımla:
Evet , bir de Karagöz vardır ki o okumamış bir halk adamıdır. Hacıvat’ın kullandığı yabancı kelimeleri anlamaz ya da anlamaz görünüp, onlara yanlış anlamlar yükleyerek ortaya çeşitli nükteler çıkarırken bir taraftan da Türkçe dil kuralları ile yabancı kelimeler kullanan Hacıvat ile alay eder. Her işe burnunu sokar,her işe karışır, sokakta olmadığı zaman da evinin penceresinden uzanarak, ya da içerden seslenerek işe karışır. Dobra, zaman zaman patavatsız yapısından dolayı ikide bir zor durumlarda kalırsa da bir yolunu bulup işin içinden sıyrılır. Çoğu zaman işsiz, geçim derdindedir .Hacıvat’ın bulduğu işlere girip çalışır. Ama merttir ve aslında asla yalan söyleyen birisi değildir ....:)))))
ama bazıları var ki öyle düzenbaz kullanıyorlar ki o gözleri__ sahte bakışlar sahte sevgiler. ama işte dediğim gibi bazıları... onlar şeytana bile papucu ters giydirirler o "sahte" yalan gözlerle...
Ahh o kara gözler Asla yalan söylemezler İsteseler de beceremezler Çünkü onlar istem dışı hareket ederler ... AŞKTA BAKIPTA GÖRMEYEN GÖZ VARDIR AMA ...YALAN SÖYLEMEYEN GÖZ YOKTUR..... MALESEF Tebrik ederim. saygılarımla
gözlerine iyi bak can...
sevgiler...