Mazinin ateşiyle hayallerde kavrulup Sönmemiş küllerine bastığın hiç oldu mu? Sevdanın alevinde poyraz gib savrulup Yandıkça yâr/an için sustuğun hiç oldu mu?
Âlem sefa sürerken başın avucuna alıp Milyonlarca insanın içinde yalnız kalıp O ıssız gecelerde yaratana yalvarıp Hıçkırık feryadını kıstığın hiç oldu mu?
Köz karası duvara suretini çizerek Gönlündeki sancıyı bir taş gibi ezerek Gözyaşı göllerinde kâh boğulup yüzerek Hasretin acısıyla kustuğun hiç oldu mu?
Bir su gibi çağlayıp akıp giden zamanı Sensizliğin içinde bitmek bilmeyen anı Çileleri yükleyip gurbet ele kervanı Vuslatı yollarına astığın hiç oldu mu?
Şimşekler çakar iken dilimde sen türküsü Nefeslerde inleyen aşkımızın öyküsü Ey benim hayatım da gönlümün eşsiz süsü Kahredip de kendine küstüğün hiç oldu mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küstüğün hiç oludu mu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küstüğün hiç oludu mu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köz karası duvara suretini çizerek Gönlündeki sancıyı bir taş gibi ezerek Gözyaşı göllerinde kâh boğulup yüzerek Hasretin acısıyla kustuğun hiç oldu mu?
Usta be yaralarımı sızlattın. yine kanadı gönlüm be... Yüreğine sağlık.
Köz karası duvara suretini çizerek Gönlündeki sancıyı bir taş gibi ezerek Gözyaşı göllerinde kâh boğulup yüzerek Hasretin acısıyla kustuğun hiç oldu mu?
Hasret ve sevgi duygusu ancak bu kadar güzel dile getirilir.
Mükemmel bir hece şiiri.Beğeniyle okudum.Güçlü kaleminiz
Şimşekler çakar iken dilimde sen türküsü Nefeslerde inleyen aşkımızın öyküsü Ey benim hayatım da gönlümün eşsiz süsü Kahredip de kendine küstüğün hiç oldu mu?
yüreğinize sağlık nekadar güzel kutluyorum sevgiler..
şiirime yazdığınız şiirinızle onure oldum hocam harıka bır şiir okudum sayfanızda yazan kalemınız hısseden yureğınız her daim var olsun selam ve saygılarımla...
Gönlündeki sancıyı bir taş gibi ezerek
Gözyaşı göllerinde kâh boğulup yüzerek
Hasretin acısıyla kustuğun hiç oldu mu?
Usta be yaralarımı sızlattın. yine kanadı gönlüm be... Yüreğine sağlık.