(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN!!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN!!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
<yılanı alırım seni almam koynuma> işte şiirin özeti... bir eleştiride bulunmama izin verin lütfen... noktalama işaretlerini kullanmadanda serbest şiir yazılabilinir,yanlış kullanımdansa,serbest bırakmak en doğrusu... yüreğinize sağlık şiir ve sevgiyle kalınız
NEDEN NİYE YALAN KONUŞUYUM Kİ? TAŞIDIĞIM YÜREĞİMİ,KALBİMİ BENLİĞİMİ,ONURUMU,NAMUSUMU BİR KENARA KOYUP.. NEDEN YALANA SARILIYIM. TEK BİR YOL VARKEN,NEDEN YALANIN ÇIKMAZ SOKAKLARINA GİREYİM. BEN KAÇTIKCA HEP, PEŞİMDESİN,YORDU SENİN İLLET YÜZÜN BENİ GÖZ GÖRE,GÖRE SANA 9 SENEMİ VERDİM BİR ALACAĞIN VARSA BİLE FAZLASIYLA ÖDEDİM... BANA BAK ’’YALAN’’ YILAN BİLE SENDEN DEĞERLİ YANIMDA ÖLECEĞİMİ BİLSEM.. YILANI ALIRIM SENİ ALMAM KOYNUMA. BIRAK YAKAMI.. OLMAZ BENDEN SANA FAYDA GİT KENDİN GİBİLERİ ARA..
bu ne kin dir? kimdir sizi bu kadar üzen hain? bu yüreğe bu şiiri yazdıracak kadar üzen kaybetmiştir bence. yazan yürek hassas olur. duygusal olmayan şiir yazamaz. kutlarım bu güzel dizelerinizi.
bir eleştiride bulunmama izin verin lütfen...
noktalama işaretlerini kullanmadanda serbest şiir yazılabilinir,yanlış kullanımdansa,serbest bırakmak en doğrusu...
yüreğinize sağlık
şiir ve sevgiyle kalınız