(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKSIZLIK DEĞİLMİ??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKSIZLIK DEĞİLMİ??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HAKSIZLIK DEĞİLMİ??? ( HAKSIZLIK DEĞİL Mİ -Mi ayri - Baslikta soru isareti olmasaymis dedim bir de . )
Yinemi geç kaldım sana aşkım?? ( yine mi - mi eki ayri . bir de soru isareti bir tane olsaydi yeterliydi. ) Ömrümü sana yetişme yollarında harcadım!! Onca dedektiflik yapıp son adresini bulmuştum bütün hüzünlerimi ve hasretimi yüzü kara asfaltın dibine gömmüştüm. o kadar mutluydum ki sana kavuşacaktım kolaymı?? ( kolay mi ) saçlarımı taradım yüzü hüzün tutmuş aynada, bu gün aynada ağlamıyordu. ( bugün ) bütün gücümle koştum. zamanın kapısına en büyük kilidi vurdum. kapına geldim içim içime sığmıyordu. kalbim göğüs kafesimi delecek gibiydi heyecan yüklediğim ellerimle kapına vurdum!!.. kapı bana baktı ben kapıya, suretim kapıya yapıştı, ama lanet olasıca kapı açılmadı. çünkü sen ihtilal yürekli sevdiğim, yoktun kapının arkasında zamanın kapısına vurduğum kilidi nasıl kırdında gittin... ( kirdin da ) yine ben sana ulaşamadım, yine ben sana geç kaldım... sordum,soruşturdum komşularına dediler ki..... başka bir şehrin kuytusunda haksızlık çığının altında kalmış birini kurtarmaya gitti, peki senin bana yaptığın haksızlık... değilmi aşkım??? ( degil mi )
AYNI ZAMANDA TÜM YARALILARINDA YÜREĞİNE İŞLİYOR
AMA GÜZEL ŞİİRDİ TEBRİKLER