içimde ki çocuk masum kendime vermem gereken cezaları engeller...
bedeni ellerinden alınan ruh gibi ait olmak istediğim bedenler var ve o bedenlere ödemem gereken bedeller...
çeşit çeşit kargaşa ve savaşlar önem sıralamasında geriye düşürüyor beni zatımsa galiba farkına varmak istemediğim şeyler ısrarla sofrasına davet etmekte . . . yaşlandım... öyle ki her düşüncemde bir kemiği çatırdıyor beynimin bütün damarlarımdan ellerime akıyor kan alemleri geziyorum bir hasıra razı ruhum bulamıyorum...
bunalıyorum neden her arayışım beni daha da kayıp kuyulara sürüklüyor artık içimde ki çocuğun masumluğunu da sorgular haldeyim düşerken buluyorum yer değiştirmişlerin arasında kendimi aralarında yok oluyorum unutmuyor silinmiyor tekrar var olmak zorunda bir şeyler ve nedense o şeyler yine yok olan ben yine acı başlangıç ve aynı tekerrür vaziyetler...
gök yüzünde ki gezegenler mi acaba parçalarım Allahım... o kadar dertsizler ki buna imkan yok ne onlar parçam benim ne de ben onlardanım...
ne kadar güzel oysa sadece parlıyorlar güneşi gördükçe ağlıyorum onlar güldükçe onlarda aşık oluyorlar mı mesela bir galaksi kuralım kendimize gibisine hayaller kuruyorlar mı . . . her hayalimi bir yıldıza asıyorum sonra sizin yaptığınız gibi gülüyorum uçuk pembe hayallerime keza göremediğim için sizin gördüklerinizi içimde ki çocuğa kalan ışığımı verip yok olma denemelerine devam ediyorum bir daha o çocuğa dönmemek üzre yine aynı çocuğa olduğunu bilmeden sonun yol alıyorum ulaşacağıma olan şimdilik tam inançla asıl sona doğru asil sona ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben haricinde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben haricinde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.