YA ZÜL CELALİ VEL İKRAMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Kuran’ı Kerim hep okumaktan haz duyduğum ve her okuyuşumda farklı bir yönünü anlamaya çalıştığım kutsal kitabımız.İçeriğinde öyle güzel ifadeler var ki ınsan oğlu okuyup gerçek anlamını hayatına yerleştirmiş olsaydı hiç kimse dünyada sıkıntı çekmezdi..Ancak anlamak isterseniz ince ince nakış nakış işlenmiş, her birini okuduğunuzda farklı güzellikte bazen öğüt bazen şifa bazen kişisel gelişim rehberi....Harika bir yol gösterici olduğunu görüyorsunuz.Anlamayı ve içimize sindirip ,anlatmayı nasip etsin.
Ayetül kursi Allah’ın anlatıldığı harika bir süre..Bakara suresinin 255.ayetiResulullah (S.A.V.)’den bazı hadisler nakledilmiştir. Bu ayeti kerimede Cenab-ı Allah’ın yüceliği, sıfatları, kainatta meydana gelen büyük olayların tamamen onun iradesi doğrultusunda vuku bulduğu, onun isteği ve izni olmadan hiç bir kimsenin başkasına şefaat edemeyeceği, O’nun kürsüsü, göklerde ve yerdekilerin ona ait olduğu hakkında bilgi verilmektedir. Ben de çok etkilendim ve bu şiir kalemden aktı...Şükürler olsun hamd olsun.Yazdırana ve nasip edene şükürler olsun.
Rahimdir
Rahmandır O Düşmez habersiz Bir yaprak, bir gözyaşı O Hayy’dır O Kayyum’dur Uyku tutsa da herkesi Uyumaz Uyuklamaz Görür, bilir Her şeyi Göklerin ve yerin Tek sahibi O Samet O Rahmet O Âlim O Gafur’dur Her şey Onun Herkes O’na kul Her şey O’na muhtaç Her şey O’na ayan İzin vermezse eğer Dilemezse...! Kim..? Hangimiz....? İstesek de Alamayız bir katre İlim hazinesinden Arş Onun Kürsü Onun Dünya Onun Ay Onun Dilediğini eder vezir Dilediğini de rezil Yücelerden yüce Kimse bilmez nice O her şeyden önce O Hamid, O Vedud, O Şekur O Malik-ül Mülk Ya Zül Celali Vel’ikram Şükür sana Secde sana Salat sana Ya Rahman Ya Rahim ... Semiray Emre -Samsun-2015 -Ekim |