(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARLAR YAĞAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARLAR YAĞAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KARLAR YAGAR HATIRALAR ÜSTÜNE KARLAR YAGAR GENGLIGIN ÜSTÜNE KARLAR YAGAR ASKLAR ÜSTÜNE VE KARLAR ALTINDA KALAN BIR HAYAT BAKAR BIR KÖSEDEN CARESIZ ÖLÜMÜNE...
sevgili şairim karlar altında kalan hiç bir canlı ölmez bilirsin baharla birlikte açan çiçekler gibi bi bakarsın hayat sanada güler bu kadar karamsar olma derim yüreğine sağlık şairim güzel anlatımdı tebrikler.
KARLAR YAGAR HATIRALAR ÜSTÜNE KARLAR YAGAR GENGLIGIN ÜSTÜNE KARLAR YAGAR ASKLAR ÜSTÜNE VE KARLAR ALTINDA KALAN BIR HAYAT BAKAR BIR KÖSEDEN CARESIZ ÖLÜMÜNE...
DEGERLI ARKADASIM KARLARDA YAGSA HAYATIMIZIN ÜSTÜNE ÖYLE BIR ASK VE SEVGI YASAYALIM KI BIZIM O KARLARIMIZI ERITSIN SENDE ÖYLE SIIR YAZMISIN KI YILLARDIR KARLARLA KAPLI OLAN YÜREGI ERITEBILIRISIN
ÖYLE BIR HAYAT DILIYORUM KI SANA BIR AN ICIN NE ANINLARINA NE GENCLIGINE KAR YAGDIRMADIGIN EVET YASLANACAGIZ HEPIMIZDE BELI GENCLIGIMIZE KARLAR YAGACAK AMA ÖYLE GÜNLER VARKI ÖNÜNDE KARSIZ OLMAYAN SEVGI DOLU...
YÜREGINE SAGLIK CANIM ARKADASIM ÖYLE GÜZEL BIR YÜREGE SAHIPSIN KI SENLE OLAN HERSEY COK GÜZEL ISTER YAGMUR OLSUN ISTER KAR....
BU ARADA SIMDIDE KAR SEVDASIMI BASLADI;)
KENDINE IYI BAK TEBRIK EDIYORUM SEVGILER SÜRMELI PERI
Sevgili Arkadaşım; Güzel şiirin için öncelikle seni yürekten kutlarım. Evet kar yağdığında güzel bir görüntü oluştursa da üzerine yağdığı kimi güzellikleri daha da güzelleştirir Bazende görünmez hale getirir. Kalbinin tüm güzelliklerini çok daha güzel hale getirmesi dileklerimle... Şiirlerini seviyorum Kucak dolusu sevgiler Arkadaşım Nuran
yine güzel bir şiir okudum.