Bir ses ver Ta uzaklardan, en derinden Ruhumun en kuytu köşesinden ..... Yalnızlığın yeşermediği İnsan nefesinin sonsuz hüküm sürdüğü Yeşil dağların Ters lalelerin en nazlı sevdası Mezopotamyam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mezopotamya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mezopotamya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarih ne tuhafmış, sazların dikine yerleştiği, tan vaktinin kan denizine çevrildiği bugünlerden binlerce yıl evvel, doğunun da batının da yazgısını belirleyecek Babil, Asur, Sümer imparatorlukları burada kurulmuş.
Sahip olduğumuz en büyük değer Anadolu şiiri derinleştirerek aslında daha geniş kapsamlı yazılabilir güzel bir konu
Guldexwinlerin, berfinlerin, kutsal bezuvarların, kına saçlı çocukların yurdu Mezopotamya... Demir kanatlı kuşların, Güneş'e sevdalı insanların yurdu... Yüreğimin attığı yer.
Mezopotamyada yaşamak Nemruttan atlayıp fıratın sularında boğulmaktır, ve dicleyle birleşmektir. aşkın diyarı cizrede memuzinin gözüyle cudi dağına bakıpsevdalara dalmaktar. bazende dicleyi tersten yarıp amede varmaktır. Mezopotamda da yaşamanın en güzel yanı hayatı aşkı sevgiyi insanı insanlığı bilmektir.
GÖNÜL DOSTU; ANLAMLI VE NEFİSDİ, YAZAN YÜREĞE SAĞLIK…
Okuyarak beğendim…
…………………….....................................Saygı ve Selamlar...