Kaç ölüm bir oy be usta Daha, daha mı dersin Dağlarımız kan kırmızısı Maviye susadık Gülmek haram be usta Bu kin, bu göz yaşı Bu nefret, bu feryat Bu figan neden be usta..................umut
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BE USTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BE USTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koltuk sevdasına, pisliklerinin ispatlanım asılmama sevdasına, vatana ihanet suçu ortaya çıkmasın sevdasına. Daha ne olsun. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Ahmet öğretmenimiz, gerçekten hazmedemiyorum bu acıları, sanki düşmanlarla savaşıyoruz, kardeşi kardeşe düşürenler ya sabrımız kalmadı,n'olur bir dur diyin n'olur...
Aynı yürek yangınlarındayız değerli öğretmenimiz...
Slm .larımla...
Oya gedik tarafından 10/4/2015 7:36:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türkiye şu halükarda petrol ve doğalgaz rezervlerini kontrol etmek için Suriye üzerinden Haçlı seferi ile mücadele eden emperyalist devletler ile mücadele ediyor. Bu mücadelede sürekli değişen petrol ve boru hattı projeleri çiziliyor. Amaç Türkiye'nin inşa ettiği petrol ve doğalgaz boru hattı projeleri ile Asya-Avrupa arasında enerji koridoru olmasını ve büyümesini engellemek. Bunun için PKK bir koz olarak kullanılıyor. Durum böyleyken bir Türk vatandaşı olarak ustanın yanında durmak benim üzerime farzdır. PKK ile İngiliz, Alman, Rus, Fransız, İsrail emperyalizmi ile; bunların içte ve dıştaki borazanları ile sorunlu olan hükümetimize ve sayın cumhurbaşkanımıza başarılar diliyorum. Cumhurbaşkanımızı protesto etmek için TBMM'nin açılışına katılmayan milletvekili görünümlü militanları ve onlarla birllikte cumhurbaşkanımıza tavır koymaya çalışan Haçlı artığı zihniyeti esefle kınıyorum.
İsteyenin yüzü bir kara vermeyenin iki kara bunun için ustanın hakkı Allah için yaptıkları hizmet için 40 MV çok olur az olmaz sloganı kırk kırk atınız selamlar..............
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…