(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN. BAYRAMLAR DOSTLUĞUN,KARDEŞLİĞİNİN VE AKRABA İLİŞKİLERİNİN GÜÇLENDİĞİ, MÜSTESNA GÜNLERDİR.BU VESİLE İLE KURBAN BAYRAMINIZI TEBRİK EDİYOR, NİCE BAYRAMLARA, SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE,HEP BERABER, ULAŞMANIZI NİYAZ EDİYORUM.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.
Dua'nın gücüne tutunmuş şiir.Allah'a ve yalnız Allah'a güvenmek ve istemek.//Allah bir kul için şükür kapısını açarsa,ona nimetini arttırma kapısını kesinlikle kapamaz.Ona dua kapısını açarsa kabul kapısını kapamaz.Ona tövbe kapısını açarsa,bağışlama kapısını kapamaz. HZ.ALİ// Kalbi ve dili bir olan insandan korkmamalı.Beni en iyi Allah biliyor,gerisi hiç önemli değil ve vicdanım rahat diyorsa,o insana yeter. Allah büyüktür.Can Yücel'in dediği gibi "istemekte güzeldir".Anlamlı şiirinize tebrikler kardeşim.Ayrıca;Bayramınız kutlu olsun. Saygı ve selamlarımla.
elleri kaldırıp avuç açmalı semaya kendi kulunun rızkı için.. Allaha tövbeye yalvarmaya, yakarmaya sokmasa günaha, bir de aç bırakmasa o sağ, biz selamet.. yakmış bizi islamiyet