Masallar hep mutlu sonlarla bittiği için mi masaldı? Yoksa masallar mutlu sonlarla mı bitmek zorundaydı? Neydi bu viran dolu şehirde masallarla büyümem? ............. Gerçekten gözlerimi kapattım artık.. Hadi gel uyandır beni.. Tam da Eylül gelmişken.. ............. Şimdi sararmaya başlıyor her şey, Rüzgarlar esiyor sert sert.. Yangınlar mı? .............. Ne diyordu şarkılar; "Sen bana yangın ol efendim, Ben sana rüzgar.." .............. İşte hoş geldin Eylül.. Hoş gelmeliydin.. ............... Yanlışlıkla yangın yerini küle çevirmeden, Tez zamanda gelmeliydin.. ............... Unutmamalıydın.. Çabuk geçerdi Eylüller.. Hatırlamalıydın..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutlu Masallar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutlu Masallar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek sesin hiç st Susmasin duygu yüklü kalemin KAVİ ilhamın bol başarının daim olsun Dualarınız kabul. Tüm sevdiklerinle birlikte şimdi den Bayramınız mübarek olsun Yürekten kutluyorum saygılar selamlar yolluyorum uzaklardan
Sevgili dost kalem, Nevi şahsınıza münhasır dizelerdi. Emeğe değer güzellikte olmuş. Bu vesileyle Kurban bayramınızı tebrik ediyor Tüm hane halkına ve size sevdiklerinizle birlikte Mutlu bayramlar diliyorum. Gönlümüzden gönlünüze en içten dileklerimizle En sevilene emanetsiniz.
Emeğe güzel yorumlarla hayat veren size teşekkürlerimi sunar Ve aynı zamanda bayram dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederek saygılarımı sunarım. Sevgiyle kalın Bayramınız mübarek olsun.
Kaleminiz var olsun. Kocaman sevgiler olsun şiir yüreğinize...