Bazı insanların aklını meşgul eden konular belkide seni teğet geçti...
Mutsuz değerlerin yüze çıkacağı Hangi sebeple korkunç saplantılarda yüreğin!!!
Yanlızlar limanında Yosunlaşan pas tutan demir bedenlerin...
Kararsızlığın bile senden ürktüğü Fikirlerinin firarı günlerindesin...
Kurtuluşa ışık olan Uzanacak ele hasret gözlerin...
Daha kaç sayfalara aktarıcak Onca sayfaya satırlara sığdırılamayan düşlerin...
Söz düellosuyla katledilen susturulan hislerin ...
Yüzyüzeyken söyleyemediğin Hep içine attığın sancıların...
Bilirmisin ki yaran iyice deşiliyor kabuk bağlıyorsun hayata...
Gülen gözlerindeki ferin Soluk renge bürünüyor...
Doyurucu olmayan Tat vermeyen asılsız cevaplar...
Sık boğaz edildiğini ifade eden mimiklerin Karmaşanın eşiğindesin sanki...
Yüzyıllar boyu ihanetlerin Zülümlerin yaşandığı yerdesin şimdi...
Kim isterdi ki Kendisine sorulmadan varoluş sabebini...
İlim ,bilim diye söylenir Ya insanın yaşaması nedir...
Nefes almakmıdır yaşamak Emre itiat edip robotlaşmak mı...
İşte arkadaş bunlar birbir kitli kapıların anahtarı.Belki gün gelicek sende ben gibi sorgulama eşiğinde bulucaksın kendini... Dünyan bir mapushane...Yüreğin zindanda yaşlanıcak aynı benim gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim isterdi ki Kendisine sorulmadan varoluş sabebini...
İlim ,bilim diye söylenir Ya insanın yaşaması nedir...
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .SELAM VE SAYGIMLA
Merhaba değerli şair, değerli kalem.Eser içiçerik, kurgu, hissediş yönüyle, anlam ve anlatımıyla, kurgusu ve örgüsüyle, şekil, biçim bakımından da güzel bir eser.Bizde bu güzel eseri, yazan yüreği tebrik ediyor, kutluyor ve alkışlıyoruz,yalansız,riyasız. Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun.Kalemin hep yazsın,mürekkebi bitimsiz, yazdığı eserlerde benzersiz olsun.Bu değerli kalemi o Rahmet sahibi,sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sevgiyle kal, sağlıcakla kal diyorum.
Kim isterdi ki
Kendisine sorulmadan varoluş sabebini...
İlim ,bilim diye söylenir
Ya insanın yaşaması nedir...
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .SELAM VE SAYGIMLA