(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUN ELVEDASI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUN ELVEDASI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölüm...hayatın merkezindeki doku... ve her gün defalarca farklı anlamlarını yaşıyoruz...günün ölümü akşamın ölümü ve gün gelecek ruhun ölümü... ve ölüm bir son değil...sonun başlangıcına en derin adım...
tebrikler Mehmet Selim bey, şiirinize kendimce bir eşlik...selamlarımla...
ölüm alır elbet sevgileride bedenide ve ruhun kalır yanlız kabirde ben hiç bir zaman güzel olmuş bir esere eksik demem lakin şiiriniz eksik bence yoruma göre değişir tabikide ölümü ele aldığınızda ona kavuşma vede uzaklaşma duygularını yaşatmanız lazım okurlara bence tabikide değişir yorum yaklaşımları başaılar dilerim
Gün! Pazar, Uyandım! Açtım neti!.. ............... Okur'um bugün! Herkes farklı yazar... Serbest heceye bandım; Kabul ettim her daveti!.. ............... Şiirinizden aldım lezzeti! Ben de bugün bir şiir eklerim; "KADI'n"IN SÖZÜ GEÇER"e beklerim.
Ben ölümü beklemiyorum ama sanırım ölüm beni bekliyor . Fikret arkadaşın da yorumunda düştüğü alıntı gibi ben olduğum müddetçe ölüm olmadığına göre korkacak bir şey de değil açıkçası şu ölüm denen şey .....
her insanın bir bakış açısı vardır ölüme,,bize göre vuslat, sevgiliye kavuşma günü, bir başkasına göre yok olmak günü, son nefes sınavından iyi geçmek dileklerimle..selamlar
Ölüm ÇAğların değişmez konusu her çağın insanın ortak trajedisi Ve o varken olmak bilemyen nice duyuşlar Ama bu durumdan bile güzel mısralar çıkıyor değil mi? Tebrikler
Yine bir rivayete göre... Kanuni Sultan Süleyman vasiyetinde sağ elim havada kalacak şekilde gömün beni demiş. Tartışmışlar etmişler olacak gibi değil,olmaz mümkün değil nasıl gömsünler öyle. Ve bir mektubunu daha bulmuşlar sonra...Bilirmiş meğersem Kanuni işin böyle olmayacağını. 'Ben ki yedi cihana hakim, ben ki koskaca Kanuni Sultan Süleyman... Bir elim boş geldim,boş gidiyorum.' demiş...
o gelir gelir ve alır o o azrail o küçük bir üfleme o ruhun elvedası... .................................yada bir nefeste hıçkırık olur o elveda ....... kutlarım başarılar
ve her gün defalarca farklı anlamlarını yaşıyoruz...günün ölümü akşamın ölümü ve gün gelecek ruhun ölümü... ve ölüm bir son değil...sonun başlangıcına en derin adım...
tebrikler Mehmet Selim bey, şiirinize kendimce bir eşlik...selamlarımla...