(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜK ŞAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜK ŞAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgün bir hiciv'di bu güzel eser. Kim ki,yüreğini paylaşıyorsa,büyük olan odur. Kim ki,dik duruyor,baş eğmiyorsa,büyük olan odur. Hiç uğraşmanıza gerek yok. Büyüksün,Hasan bey kardeşim...Büyük.
Merhaba değerli dost, değerli kalem. Kutlarım, kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
GÖNÜL DOSTU; Paylaşımınız için sağolunuz. “BÜYÜK ŞAİR” isimli şiirinizi beğendim. 5 puan gönderiyorum. Şiire duyarlılığınızı kutlarım. ..........: Kaynak: "EVRENDE YİTİK İZ" isimli şiir kitabı (Osman ÇAKMAK Matbaası 1999 – Adana) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...
Ne bileyim. Ne yapmalıyım ki, Büyük şair desinler . Gökdelenlere çıkıp yazmalıyım .
Şiir yazmaktan ve okumaktan keyif almak,sıkı çalışmak, sessizce düşünmek,yıldızları,kuşları,kelebekleri ve bilgileri açık kalple dinlemek,büyük şair olmak yerine değerli olmak işte benim düşüncem.Yüce Şair tek bir şiir yazmış,öyle bir şiir ki;hem sözleri kusursuz,hem ezgisi, hem uyumu kusursuz.Büyük şair olmak bir dağa tırmanmak gibidir. Soluğunuz kesilir ama şiirlerinizin ufku genişler.Şiirinizde realiteyi öyle güzel işlemişsiniz ki, tebrikler kardeşim.Saygı ve selamlarımla.
Abim benim, Akılları kıt, hayalleri kısıtlı, kelimeleri ruhsuz tiplemeleri tarif etmişsin. Onlar zaten kendi gibilerine hitap ediyor. Sana ise soytarılık yakışmaz.
Hasan Hocam tebrikler sabah sabah yüzümü gülümseten bir şiir okumak gayet iyi geldi acaba dedim bende şair olabilirmiyim diye içimden geçirmedimde değil farklılık aramak lazım kutladım selam ve dualarla sayğılar hayırlı sabahlar
yetimde, dilencide, yüksek prof
ne güzel
özgürlük böyle bir şey olsa gerek