Ey rezil varlık Gözleri tepemizde gezen Kulakları her sesimizi işiten Kalbi niyetlerimizi okuyan Her menfaatine kulluk ettiğimiz Bizi öldüren ve yaşatan Aşağılık tanrımız
Sana inandık sana sığındık biz Ülkemizi insanımızı ufkumuzu Sana emanet ettik Sen en emin zalimsin çünkü Adalet sağlamak tanrısı oldun Yarınlarımıza kadar hükmettin Özgürlük bahşeden güç oldun Sana kul oldukça köleleştik Zulüm sandık farklılığımızı Seni çağırdık avaz avaz Ey muktedir zulüm ey zalim tanrı Şeytanı geçtin her kulvarda Elini değdiğin her şey fitne oldu Nefes verdiğin yandı kül oldu Akıl verdiğin çıldırdı deli oldu Ey melun tanrı seni ululamak Senin gücünü alkışlayıp Rabliğine itaat etmek alçaklığımızı Gör ve takdir et Bizi de kutsallığına inandığımız Özgürlük putunun tavafına memur et Kutsal toprakların New york Los Angeles Teksas Pensilvanya ve daha nicesinde Lütfedip yaşattıkların gibi yaşamayı bahşet Ey zalimlerin rabbi zulmün payitahtı Zayıfların mustazafların kahredicisi Ey melun tanrı gel ve bizi de hiç et Allah ın cennetin den vazgeçeli çok oldu Senin dünyacennetine bizi de kabul et…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rabbimiz Amerika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rabbimiz Amerika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.