Gece rüzgâr dindi Gevşek düşünceler hücum etmeye başladı kafama Yerde sırt üstü yatmış,gözlerim alabildiğine açık Karanlıklar içinde hayalî uçuşan papatyalara bakıyorum Bir müddet sonra yumdum gözlerimi Kirpiklerimin arkasında sen mışıl mışıl uyuyordun; Gördüm… Sonra düşünceler alıp götürdü beni: Eylül ve sarı Kızıllık ve kasımpatılar Hepsi hüzünde toplanır Hüzünse kasım kasım yerleşir kalbe Ve sancının tetiğidir hüzün Bense,yoruldum eylülleri yaşamaktan Tek istediğim beni bezdirinceye kadar sevmesi, Gülümsemesi… Şu an gelip,çalsa kapımı ve - “Seni özledim, Seni çok çok çok özledim, Anla ve dön Bilmezdim hasretin bu kadar ağır geleceğini bu kadar can yakıcı olduğunu Çok uzaklara düştük Çok Resmedemiyorum bile gözlerini cemrelerime Yükü ağır bir ayrılığın altında eziliyorum Gecenin koynunda hüzün satmaktan, Duygularım kamburlaştı Ama dönüp bakan bile olmadı hâlime Kanamalı bir ölümün eflatuna dönüşen ruh halindeyim Yokluğunda yitirdiğim bu kaçıncı anı Yazdığım bu kaçıncı şiir, Bilemiyorum” dese…
Ah ahhh Eylül ve sarı Kızıllık ve kasımpatılar Hepsi hüzünde toplanır Bense, Onda Sonuna kadar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...EYLÜL VE SARI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...EYLÜL VE SARI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.