(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; “NAZ” isimli şiirinizi beğendiğim için, 5 puan gönderiyorum. Şiire duyarlılığınızı kutlarım. ..........: Kaynak: “TURANDA ÇAKAN ŞİMŞEK” isimli şiir kitabı (Oğuz Matbaası 1977 – Adana) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...
hiç alakası yok zaman ayırıp kıymet vermek yerine seni okuyunca aşktan başım dönüyor sonraki şiirlerini kaçırmamak için ayık kalayım diyorum derse biri
ya da yahu hocam döktürmüşsün gene hayırdır neydi o o son şiirin öyle biraz önce yazdığım mı dünkü mü..
yazılmamış şiirimi kastediyor herhal
canı sağ olsun okumayıcılarımızın
şiirden yana dostluğumuz ya beni okuyan tanıdığım yok işte
Bir-kaç gündür uzak kaldım ve şimdi bildirim gelen şiirleri okumak uzun zamanımı alacak, okudugum her şiire aynı yorumu yapmak istemem ama bu defa standart yorum zorunlu, duygu dolu şiirinizi kutlar başarılar dilerim, saygı ve selamlar...
Merhabalar efendim. değerli kaleminizden,Özel ve de güzel bir eser gelmiş. Bizim payımıza da kutlamak düştü Gönlün abad olsun.Sağlıcakla kal, muhabbetle kal ve de hoşça kal
Şiir; nazlanma da aşırıya gidilmemeli,her şeyin bir sınırı olduğu gibi naz'ında bir sınırı olduğunu ve"Fazla naz aşık usandırır" atasözünün özeti gibiydi. Tebrikler kardeşim.Saygı ve selamlarımla.
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim.