Adı Mehmetçikti, kıran kırana mücadelesi, ağlayandı anaların yüreklisi, al yıldızlı bayrağımın sevgisi, ağıtlar yakar diller böylesi ...
Adı Mehmetçikti, kan revan memleketi, isyanı hain tüfekti, intikamı büyük gerçekti ...
Adı Mehmetçikti, esir alır sözleri, bilmeli ağlayan gözleri, üzülür en sevdikleri, tek yürek olur geceleri ...
Adı Mehmetçikti, gözü görmez hareketi, pusulası dokunur vahşeti, nefesleri kesendi marifeti ...
07/09/2015 23:15/pazartesi YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
NOT: MEHMETÇİKLERİMİZİN ANISINA YAZDIM BU ŞİİRİ.. MEKANLARI CENNET OLSUN. HUZUR İÇİN DE YATSINLAR.. UMARIM İNTİKAMLARINI ALINIR VE KANLARI YERDE KALMAZ. ARTIK VATAN SAĞOLSUN DENMESİN .. BU KİMİN CANI DAYANIR .. :((
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* ADI MEHMETÇİKTİ *.* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* ADI MEHMETÇİKTİ *.* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine ,kalemine sağlık güzel kızım.ne güzel methiye yazmışsın mehmetçiğimize.bu övgüler az onlara.onlar Allahın en sevgili kulları arasında.çünkü vatan savunmasındalar.Allah yar ve yardımcıları olsun güzel kızım.kutluyorum şiiri.selamlar.
Özlem Demirkaya &*.*&