Bazı aynalar vardır, çizikli... Sırı da gitmiştir ve oradan görürüz ardını hayatın.
sır: Aynaların arkasına ve kaplama metal eşyanın yüzüne sürülen ince tabaka.
-Şiir gibi-
Yüz mü bıraktılar ki aynaya bakacak… İçimiz kan ağlarken Ayna n’apsın ! Gördüğünü nasıl yansıtsın ki Umutsuzluğu umuda, Sevgisizliği sevgiye, Nasıl çevirsin, de… Güldürsün simamı Seni mutlu etmek için. Ayna olmak zor işmiş.
Hadi gel ayna Vazgeç bu işten Silelim “sır”ını arkandan Ak pak ol; Bir cam ol ki Pırıl pırıl… Geçip de öteye gidesi gelsin insanın. Öyle parlak Öyle şeffaf ol ki İçimizi Dışımızı unutalım; Belki yalanları da Belki riyaları da Belki çirkinlikleri de… “Hayat buymuş.” der, Kabul ederiz Bu aynasız yaşamda.
Kırdım tüm aynaları yüreğimde Ve Sadece Tüm gerçeğiyle Hayatı almak istiyorum avuçlarıma. Yalansa yalan, Riyaysa riya, Sevgiyse sevgi, Aşksa aşk… Yeter ki Gerçekleri kabul etsin Şu garip akgüvercin. Gerçekler bel bükmüyor mu sanki…. Büksün belimi Yeter ki Gücümü bileyim; Gücümü bildiğimde Daha dik durur belim… Her şeyi bilip de yapamamak Bu acı be ! Oysa bilmeden yaşamak varmış Sürünün içinde, Belki de İşin sırrı burada…
Ben iyi sanıyorum kendimi Ama Değil… Ruhum, Uçuyor bazen Benden uzak bir yerlere… Sıkışıyor, Korkuyor, Geri alamıyorum “ben”i… Ve İşte o zaman Acıyorum kendime. Kimseye, Hiç kimseye Anlatamıyorum Girdabımın kıskacını… Öyle kalakalıyorum Çaresiz… Anlamalarını da artık Beklemiyorum kimsenin…
Sana ulaşmayı Çok istiyorum biliyor musun? Saatlerce Seninle bir yerde oturup konuşmayı Nasıl isterdim, bilmiyorsun. Ama… Sanmam Açmazsın yüreğini Gözlerime bakarken Vazgeçerek geriden… Öyle değil can Öyle değil Geriden vazgeçip de bir olunca insan, açar yüreğini. Yürekte hiç giz kalmadığında “iyi” olur insan… Kanıyor benim yüreğim Iğıl ığıl... Gören dayanamaz; Gizlilik ve korku İç içe sarılmış Ve benim korkum , zaten beni öldürüyor… Birisine dokunsan diğeri şahlanıyor, O şahlanan at , ayağını indirince Ezilirim ben. Yokluğum Seni öldürür, Kıyamam... Bırak , böyle kalayım…
Şefkat var ya can... Şefkat, Bunun eksikliğini Bilir misin? Bilirsin. Zaten bizi bizden eden de bu değil mi? Eksik bir yanla büyümek... Yalnızlığın ağıdındaki Issız gecelerinde, Şefkatin yetimliğiyle Gözlerinden akan gözyaşını Sildim buralarda, Bilir misin? Ama Elde avuçta bir şey yok Sen orda Ben burada…
Sadece gönüller bilir Sevginin aynadaki "sır"ının büyüsünü. O sevgi ile ayna, Çirkini güzel eyler... Duyulan bir dost sesin sıcaklığı Derdi sevinçe çevirir, Çileyi sevgiye.
İnan kalakalmak var ya ıssız bir çölde İşte öyle yaşıyorum şimdilerde… Bilmem ki Çare yok Ne gidişte Ne dönüşte. Sadece Kendin gibi sarılırsan Bir yüreğe Ne gidişe Ne dönüşe gerek kalır. Umut Bir uçurtma olur, Can bulursun onda. Bırakırsın o zaman gökyüzüne… İşte o zaman bırak, Bırak Kırılırsa kırılsın aynalar Yüreğine olan ayna varken.
Bazen buhar olup gitmek gelir içimden Sonra derim ki: “Buhar olup öyle mi?” Mümkün mü, Nereye gidersen git Yüreğindekilerden uzaklaşamazsın ki… Sen yüreğin dilini biliyorsun Yüreğimdesin, bilirsin değil mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNADAKİ YOKLUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNADAKİ YOKLUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sadece gönüller bilir Sevginin aynadaki "sır"ının büyüsünü. O sevgi ile ayna, Çirkini güzel eyler... Duyulan bir dost sesin sıcaklığı Derdi sevinçe çevirir, Çileyi sevgiye.
İnan kalakalmak var ya ıssız bir çölde İşte öyle yaşıyorum şimdilerde… Bilmem ki Çare yok Ne gidişte Ne dönüşte. Sadece Kendin gibi sarılırsan Bir yüreğe Ne gidişe Ne dönüşe gerek kalır. Umut Bir uçurtma olur, Can bulursun onda. Bırakırsın o zaman gökyüzüne… İşte o zaman bırak, Bırak Kırılırsa kırılsın aynalar Yüreğine olan ayna varken.
uzadıkça şiir beni aldı götürdü hayatımda ki siyah noktalara. nerede bitecek diye bir solukta soluk soluğa bitirdim şiiir. ancak bu kadar yazılır bu şiir. kutluyorum yüreğinizi.....
BİR ÖMÜR SIĞMIŞ BU YÜREK SESİNE VE SONUNDA YÜREK DİLİNDEN ANLAYABİLENLERE ÖYLE BİR SUAL SORULMUŞ Kİ MUHATABININ BİLMİYORUM DEMESİ MÜMKÜN MÜ.TEBRİKLER HOCAM.YİNE ÖZEL VE DE ÇOK MANALI ÇOK ÖZEL BİR ŞİİR OKUTTUNUZ.SAYGILARIMI KABUL BUYURUNUZ.