(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---BİTTİ--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---BİTTİ--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir başka açıdan bakınca hüzün içermekte... Bu da şiire ayrı bir tat katmakta. Bence şiir az sözle çok şey anlatabilme sanatıdır. Siz bunu başarmışsınız. Kutlarım. Selam ve sevgi ile...
rıfati tarafından 3/10/2008 11:19:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kimi şiirler okunmakla bitmez. Bestelenir.. şarkı türkü olur.. kimi ezberden okunur yıllar sonra bile.. kimi bir kitaba girer baskı üstüne baskısı olan.. bitti.. bitsin.. diyorsan da eğer; 'han duvarları'ndan daha uzun bir şiir dilerim o zaman.
esseni tarafından 3/8/2008 4:07:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu kadarcık mı? yaşandı, yazıldı ve bitti öyle mi? keşke sizin içinde bu kadar kolay olabilseydi ama eminim değil kimbilir belki anlatıp aşkınızın depreşmesini istemediğiniz için kısa kestiniz... tebrik ediyorum şiir tadında bir aşk yaşamanıza sevindim ama bittiğine pek inanamadım yani bitti deseniz bile bitmemiştir:) sevgilerimle hersey biter ama aşk asla... yüreğin bir köşesinde mutlaka durur...
yaşandı
yazıldı
okundu
bitti
Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık.
Aşkların bazıları devam eder,bazıları ise başlamadan biter
Yeterki insanın canı sağ olsun.Selamlarımı sunarım.