Vah yavru vah Süt kokulu vah Gül kokulu vah Dağlandı yürekler Gözlerde durmuyor yaş Kimseler annene babana, Atmasın taş Suçlunun adı belli Suçlu İNSANLIK Suçlu SAVAŞ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLANDI YİNE YÜREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLANDI YİNE YÜREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paylaşmanız vesilesiyle bu güzel şiirinizi okumak imkanım olduğu için mutluyum...Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmakta. Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Keşke iyimser şiirler yazabilseydik.Keşke bu manzaraları hiç görmesek. Yazarkan de düşündüm.Silsem'mi diye.Lakin söz konusu bir bebek ,bebekler.Duyarlı olmak lazım.Onların hiç suçu yok.Onlar masum.Elif Hanımın dediği gibi bir fok kıyıya vursa kıyametler kopardı.Hani nerede çocukları koruyanlar,çocuklar savaşın tam ortasında,büyüklerin çıkarttığı savaşın bedelini çocuklar ödüyor.Gerek bir kurşunla ölerek,gerekse böyle kıyıya vurarak.Evet çok üzücü bir durum.Ancak dile getirilmesi lazım.Irk ,dil,din ayırmadan çocukları sahiplenmemiz lazım. Korumamız lazım.Dilimizin döndüğünce anlatmamız lazım.Banane anasından babasından,banane renginden,banane dininden söz konusu süt kokulu bebeler ise...işte orada haddimi aşarım.Saygılarımla...
Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için.Belki çok üzüldük ama yazmamız gerektiğine inanıyorum. Dediğiniz gibi inşallah iyimser şiirlerde yazarız.Saygılarımla...
bugün facebook ta ilk gördüğümde yüreğimin taş atılmış bir camın kırıklarının yığılıp döküldüğü gibi yığıldım kaldım... insanlığın sahile vurduğuna teessür lerimle şahit oldum... Allah'ım şu insanlığı akıl, iz'an ve vicdan nasip etsin... kendi başımızda da farklı bir durum yok maalesef, birilerinin mutluluğu ve koltuklarını yerinde tutmak için ne canlar gidiyor... duyarlılık dolu asil yüreğinizi kutluyorum...saygılarımla.
Sevgi ve Selamlarımla..