Ne olduysa oldu, birdenbire oldu Anlayamadık bile Oysaki yeşillenmişti bahar, Filiz sürmüştü gövdeden tomurcuk Meyve vermişti Tanrı doğurganlığı gün ışıldayarak serilmişti yere buharlaşıp tütmeye başlamıştı toprak...
Ne olduysa oldu, birdenbire oldu Anlayamadık bile Oysaki mavinin bulutları yok olmuştu, Yeni maceralar bulmaya. Yılanlar uyanmıştı ölü yiyiciliğe Ayıların tüm yağ rezervleri tükenmişti Her pire kendine bir köpek bulmuştu kediler yavrular getirmişti dünyaya...
Ne olduysa oldu, birdenbire oldu Anlayamadık bile Oysaki kırlangıçlar Eğriöz köyüne, geri dönmüştü Afrika’dan. Gün beklemedeydi pencerede renklenecekti menekşeler. Aşk pervasızca ayaklanmıştı yasaklara Her türlü silahı kuşanarak...
Ne olduysa oldu, birdenbire oldu Anlayamadık bile... Haziran utanarak kızardı yeni başlayan bir aşkın yüzünde öptü oğlan kızı, birdenbire...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK ÖPÜCÜK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK ÖPÜCÜK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şairim.Eserin vurgusuyla, kurgusuyla, içeriğiyle, örgüsüyle duygu ve hissediş yönüyle güzeldi.Biz de bu güzel şiiri, okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz.Gönlüne, ömrüne bereket. sağlıcakla kalasın.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın
Gen meselesi diyelim mi??? demeyelim... Eş meselesi olsa gerek... 41 kere maşallah :)