Boşuna kurulma güzelim diye Bütün güzellikler geçecek bir gün. Bu nimet Allah’tan sana hediye Varın yoğun elden uçacak bir gün. - Kaf Dağı yakındır gençken aşarsın, Taştan su çıkarır, çölde yaşarsın, Arkana bakınca nasıl şaşarsın, Bütün bütün keyfin kaçacak bir gün. - Çekersin dünyada gamı efkârı, Yitirirsin bir gün eldeki kârı, Aşağı sakaldır bıyık yukarı, Ak-kara yönünü seçecek bir gün. - İnsansın sonuçta insanca yaşa, Faydasız hayatın gidiyor boşa, Bir kısır döngüyle dönünce başa, Herkes ektiğini biçecek bir gün. - Bir v Ⓐ rmı Ⓢ bir yo Ⓚ muş yürek sızısı, Oldu-bitti derler alın yazısı, Doğuştan şanslı da olsa bazısı Sonuçta dünyadan göçecek bir gün. - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçecek Bir Gün..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçecek Bir Gün..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklılığı tartışma götürmez mısralar . Geçici olan tüm maddesel ve fiziksel olgular çok güzel dile gelmiş.Kutlarım değerli kaleminizi.Selam ve saygılarımla .
Günümün en güzel şiiri seçtiğim, bu ibret vesikası muhteşem eseri ve usta kalem değerli abimi gönülden kutluyorum. Bize böyle bir eseri okuma fırsatı verdigi için ayrıca teşekkür ediyorum. O pırlanta kalbiniz dert görmesin abim.
Aliciğim çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınla sayfama her zaman onur veriyorsun sağolasın kardeşim. Selam ve saygılarımı gönderiyorum. Allaha emanet ol kardeşim.
Aliciğim çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınla sayfama her zaman onur veriyorsun sağolasın kardeşim. Selam ve saygılarımı gönderiyorum. Allaha emanet ol kardeşim.
Aliciğim çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınla sayfama her zaman onur veriyorsun sağolasın kardeşim. Selam ve saygılarımı gönderiyorum. Allaha emanet ol kardeşim.
Bundan sonra paylaşılacak şiirler umurumda değil, bu benim günümün şiiridir. Gerçekler bu kadar güzel ve naif kaleme getirilir. Ustacaydı. Kutluyorum kardeşim.
Saygılarımla..