Uzun süredir bu ilk Sabah kafası... Güllü terliklerim ayağımda, Demek hala ümit var. Kuşlar cıvıldıyor, Havam yükseklerde. Güneşim merdiven kuruyor. Ankara radyosunda ses; Sağlam... Kararıp ölmüş sular, Kararıp doymuş toprak. Aklıma geleni not alıyorum. Kalemler, kağıtlar... Kafam dağılmış etrafa Telefonum yüreğimle birlikte. Titriyor Kitabımı yüzüne kapatıyorum. Derin düşünmeye "Hayır" Sabah sabah... Yüzeysel cevaplıyorum. Kopmadan toparlanmak böyle mümkün... Kahve molası verdim; Koku çok şey bilirsiniz. Göremeyiz fakat... Görünmeyenler de var etrafımızda. Birden Arka odaya gidiyorum; Dosyam gülümsüyor. Yarım kalan hayatımın senaryosu... Canım bakmak istemiyor. Hem şimdi mi sırası? Güzel saatler geçiriyorum Bu Ankara sabahı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANKARA SABAHI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANKARA SABAHI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiiri okuyunca, anlamak, o şiirde anlatılmak ve hissettirilmek istenenleri kavramak gerekir. Anlaşılması kolay sade üslubunuzdan ötürü özel tebrik. Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Güzel bir paylaşım okudum sayfamızda sairem kaleminiz her dem daim olsun saygilarimla selamliyorum iyi geceler diliyorum hoşça kalın sevgilerle kalın efenim...