SEVSEM BAŞKA TÜRLÜ Çağlayan pınarda suyun akışı, Kara gözler ile yarin bakışı, Sevdanın ateşi yürek yakışı, Sevsem başka türlü sevmezsem baska.... - Ictiğin kahvenin şekeri olsam, Falında görünüp içine dolsam, Elimi göğsünün üstüne koysam, Sevsem başka türlü, sevmezsem başka.. - Deniz dedi gitme, benden ne olur, Güneş kızgın yakar isem kavrulur, Aşkın gelmez ise solar kahrolur Sevsem başka türlü, sevmezsem başka.. - Mevlam ne ederse güzelin eyler, Görmessem yüzünü yüreğim neyler, Sevdiğim yoluna dökülsün meyler, Sevsem başka türlü, sevmezsem başka..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVSEM BAŞKA TÜRLÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVSEM BAŞKA TÜRLÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebessümle okunan nadide şiirlerden bir tanesiydi..Dudak bükmedim dersem yalan kardeşim..Yürekten kutlar saygılar sunarım..Gönülden dökülen heceler gibi..Yar koynunda kalmış geceler gibi bir şiirdi..Ellerine sağlık
Görmessem yüzünü yüreğim neyler,
Sevdiğim yoluna dökülsün meyler,
Sevsem başka türlü, sevmezsem başka..
harika, sevgi dolu dizelerin kalemini kutluyorum...
Rabbim gönlünüüzdeki sevgilerle huzurlu yaşamlar sürdürmeyi nasip etsin, saygı ve selamlarımla...