(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂŞİNA YÜZ ARADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂŞİNA YÜZ ARADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi. Nice zamandır böyle ince anlayışlı ve yüreğe dokunan bir hece şiiri okumamıştım. Şiir kısa olmasına anlatılması gerekeni anlatmış bundan dolayı şiirin şairinin şiire hâkim olduğu görülüyor. Tebrikler ablama saygılar sevgiler.
gerek biçim açıcından ve gerekse mana açısında son derece başarılı ve bir o kadar da güzel olmuş şiiriniz. Kutluyorum sizi.Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Ne vakit yola baksam kirpiklerim ıslanır Ezelden aşinayız o beni yadel sanır Bendeki bu ahvali mecnun duysa kıskanır Hücrelerimde dahi Leyla diye sancı var.Yorum yerine. .
Kin' yerine gül takmak daha usuldendir ..yakanızdan düşenlerin yerine..böylece daha bir anlam kata bilirdiniz ..şiirin güzelliğine..tebriğim ile selamlar.
beren yılmaz tarafından 8/10/2015 1:00:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saçımın her telinin uçlarında acı var...dİzesi ilk etapda cezbetse de beni ; özne birliği açısından bir uyumsuzluk var gibi geldi bana. Ama değil.
Her teli ( çoğul anlamı ihtiva ediyor ) uçlarında da aynı şekilde ...Acı var...Kelimesi ...acılar olması gerekiyordu sanırım.
Ama yüklemin bağlı bulunduğu özneler, cansız varlıklar olduğunda özne yüklem uygunluğunda çoğul eki kullanılmıyor.
Yani " Saçımın her telinin uçlarında acılar var yanlış bir kullanım oluyor. Bu anlamda özellikle bu kuralı hatırlatılması yönünde güzel oldu.
Diğer yandan, şiir akıcı, ritmik, açık dupduru anlatımıyla güzeldi.
İçin cız etmesi, ellerin buz tutması / yakadan düşmesi / yorgun bakışlar gibi yerleşik bilindik deyim ve söylemleri hatırlatılması ve bir arada kullanılması yönünde de farklıydı.