Âsi serçem, Bin mevsimdir yalnızlığı içerim bin yerimden Bin kirpiğim uykuyu çeker senin için erken saatlerde Bin uzun hece gibi çiçek misali açarım kaleminde Bin uzun gece gibi sana akarım biteviye Bin susku yerleştiririm seni bulduğumda dudağıma hicabımdan Ve bin kez dibe vururum yağmurun inleyişinde hasretimden Bin kavganın ortasına düşerim beni bıraktığın yerde Bin düş gezgininin sancısı sarar yüreğimi bu sensizlik dağında Bin bahar mimoza kokusu gelir bana attığın her adımda Bin parçalanmış hayatlardan arta kalan rüzgârlar Birbirine çarpar kentimin viyadüklerinde Bin ömrümdeki çığlıklarım ağzımdaki susuşlarıma kilitlenir de fark edemem Âsi serçem, Birbirimizden uzakta olsak ta, Her yolun sonunda sana diriliyor, Yokluğuna bin kez daha ölüyorum Bir yağmur damlasının içindeki bir harfe dönüşüyor, Hasretlerimi bir çığlıktan diğerine taşıyorum Sonra sensizlikten kavruluyorum güneş altında Ama ne seni bulabiliyor, Nede nefeslerini hissedebiliyorum Vedalar sarıyor beni Karanlık şehirler boğuyor İçim yanıyor sonra… Şimdi ben suskun Kent suskun Yamalı geçmişim suskun Gece suskun Olsun ! Hasretin yaksa da bağrımı, Özlemin bin kez dağlasa da yüreğimi Sana olan aşkımı hiçbir şey söndüremez Biliyorsun,biz çetrefilli bir sevdanın güneşe bakan yüzleriyiz Ve sevdamız boyunlarımızda masmavi birer atkıdır Masmavi birer atkı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...MAVİ ATKI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...MAVİ ATKI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyorsun masmavi bir atkıyım sevdanın boynynunda gece sussun kent sussun yamalı geçmiş sussun olsun hasretin kördüğmleri iliklesede ruhunu sen mavi mavi bak mavi atkılı sevdam )))))biraz çalıntı ))))biraz alıntı içimden geldi yazdım şiir çok güzel tablo çok güzel sevgiler bıraktım sayfana arkadaşım...
gece sussun kent sussun
yamalı geçmiş sussun
olsun
hasretin kördüğmleri iliklesede ruhunu
sen mavi mavi bak
mavi atkılı sevdam
)))))biraz çalıntı ))))biraz alıntı
içimden geldi yazdım
şiir çok güzel tablo çok güzel
sevgiler bıraktım sayfana arkadaşım...