(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... SEN MİYDİNN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... SEN MİYDİNN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"sen giderken böyle değildin belki de böyleydin de ben farkedemedim yakışmıyor sana bu kadar basitlik, yakışmıyor ben seni sevmemeliydim, bugün öğrendim... "
Oldukca duygusal olmasına ragmen güzel bir çalışma olmuş.İşte sorunuzun cevabıda bu dörtlüğün içinde gizli. "Sen giderken böyle degildin" aslında böyleydi fakat gerçek yüzünü sen sonradan gördün Çünkü tertemiz duygularınla inanmış ve öyle görmek istemişdin. Güzel bir çalışma olmuş Mor Menekşe hanım Kutluyorum ve saygılarımı iletiyorum.
sen miydin gel diye yalvardığım sen miydin dualarımdaki tek sağlığım sen miydin düşlediğim en güzel şey diye adlandırdığım seni mi özledim, seni mi zalim?
şairem; siz<i yürekten kutlarım. harika bir eser olmuş. içli yüreğinizi saygıyla selamlıyorum.
sen miyudin herkesten farklı sandığım sen miydin özlemle, hasretle andığım sen miydin kusursuz insan diye tanımladığım seni mi bekledim seni mi zalim......
çok çok güzeldi harbiden ktlarım tebrikler saygılar
keşke kusursuz aşk sanılan sevdalar böyle bitmese...ama sevince gözler kör oluyor ne yazıkki... yanlışı görsekte görmezden geliyoruz kandırıyoruz kendimizi ve anladığımızda nasıl biri olduğunu vazgeçilmezimiz oluveriyor zalim sevgili... kurtul kurtula bilirsen... geriye elimizde kalan sadece ACI....yüreğine sağlık...
sen giderken böyle değildin belki de böyleydin de ben farkedemedim yakışmıyor sana bu kadar basitlik, yakışmıyor ben seni sevmemeliydim, bugün öğrendim... ....................kutlarım güzel dizelerinizi.
sen giderken böyle değildin belki de böyleydin de ben farkedemedim yakışmıyor sana bu kadar basitlik, yakışmıyor ben seni sevmemeliydim, bugün öğrendim...
yüreğinize sağlık güzel bir şiir okudum... tebrik ederim..
Pişmanlık kokan bir şiir... Bazen böyle hissederiz tabi... Yine de bunca şeyi yapmışsak güzel günleri de unutmamalıyız. Yine gülümsemeyi, gözlerimizdeki ışıltıyı kaybetmemeliyiz. Yazarız biz... Hissettiklerimizi... Kocaman yüreğimiz var bizim... Pişmanlıklarımızı güzel günlerin anlarıyla saklarız da yeniden çok severiz... Yazarız biz... Duygularımızı... Umutlarımızı... Yüreğine sağlık...