Yaşlı… Yalnız bir kadın, Geçmiş günlerini düşündü Nasılda geçmişti o günler… Dün gibi. Hatıralarından da silememiş Geçmişini… Gençliğini… Yalnızdı, Büyük bir ev, duvarlarla kaplı Parka bakan bir pencere Oturmuş yine şezlonguna Yavaşça, aynı tempoda Sallanırcasına…
Kendini iyi hissetmiyordu, Her zamanki gibi Yaşlı kadın… Daldı uzaklara bir çift göz Gökyüzünün maviliklerinde Etraftaki beyazbulutlar Onun… Gelinliğiydi. Yüzünde bir tebessüm Yüreğinde bir titreme Mutlulukla, hüzünlü Aktı sicim gibi gözyaşları Titreyen yaşlı ellerine… Çekti içine derince nefesini Sarmıştı bedenine, benliğine Akşam olmuştu yine…
Yalnızdı… Yaşlı kadın Konuşuyordu. Gece çıkan Ay ve yıldızlar Ona eşlik edercesine. Karanlığın arasında Adeta göz kırpıyorlardı. Uzaklardan gelen bir melodi Şarkısıydı geçmişinde… Döküldü dudaklarından Titreyerek… Mırıldandı Söylemek istercesine.
Yaşlı kadın… Korkuyordu. Gecenin ilerleyen saatinde, Çökmüştü bedenini yorgunluk. Gitmek istercesine sevdiğine Süzüldü... Kapandı… Gözleri mağrurdu. Beklediği… Sevdiği gelecekti Kalkmak istememişti yerinden …Bir daha geri gelmedi. Son günüydü… Bugünü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlık zor bitanem, Allah kimseyi yalnız bırakmasın.. Hele ki en çok insana ihtiyaç hissettiği yaşlılık döneminde..Güzel yüreğinden öpüyorum seni, sevgilerimle....
DAHA YAŞLANMADIM BELKİ AMA BEN YAŞLILIĞIN ZORLUĞUNU YALNIZ KALMIŞLIĞINI BABANNEM VEFAT EDİNCE ANLADIM ANCAK O ZAMAN DÜŞÜNEBİLDİM ANLAYABİLDİM ONUN NELER ÇEKTİĞİNİ AMA NAFİLE İŞ İŞTEN GEÇMİŞTİ...
ŞİMDİ ONU ÇOOK ÖZLÜYORUM ... BU YORUMU OKUYAN HERKESE SESLENMEK İSTİYORUM LÜTFEN YAŞLILARI ÜZMEYELİM ONLARI HER ZAMAN MUTLU EDELİM GERÇİ HERKESE BÖYLE OLMAK GEREK ÇÜNKÜ ECEL HER AN YAKAMIZDA...
bu şiiri yazdığım sabahı erkenden
babamın ölüm haberi geldi.
sanki bana malum oldu...