Âsi serçem, Acıttın bu canı Hem de çok Çok sevmek yetmedi seni Oysa bizde kaprissizdi aşk: Belki biraz nazlı,belki biraz limoni Çokça maviydi Mavi ama… Galiba birazda beceriksizdik Kafasını,gözünü yara yara ilerledik hep Sen tenimdeydin hep, En ücrâ köşelerimde Ve ruhumun görünmeyen kanatlarında Ve hep “biz”dik “ben”, “sen” olmadık … Lâcivert bir gece şimdi bende zaman Eli-kolu bağlı tokatlanıyor aşk Ayrılık ise avuçlarını ovuşturuyor Ve gözlerimin arkası üşüyor Beynimde bütün ihtilâller Evet Katledilmeli Katledilmeli bütün sahte yüzler Seni sevmenin azabı sökülüp alınmalı bu yürekten Özlemenin çatlayan camı tuz-buz edilmeli Karanlığa gömülmeli bütün şehir dünya durdukça Evet Sen bir vefâsız çıktın Şimdi Daralır Daralır bu yürek Sarkar pencerelerden Nisan hüznünü takar yüzüme Oysa benimdi/n Canımdı/n Derinimdi/n Fallara bakacak ne vardı ! Anlamazdın oysa… Bir “yapma !”,”etme !”lerle Bir eflâtun yüz bıraktın bana Hatırladıkça tepeme cinlerin çıktığı…
Şimdi yarım bırakılan aşkın beli kırılır Usulca Ama kırılır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ÜZGÜN BİR EYLÜL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ÜZGÜN BİR EYLÜL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
Bazen suçtur sevmek .ve en ağır cezadır yüreğe düşen özlem ne varlığı yeter ne yokluğu diner.öyle iki arda bir derde kalır yürek.. ve insan öğreniyor yaşarken ölmeyi ölürken ayakta kalmayı gidenlere inat..
Şimdi yarım bırakılan aşkın beli kırılır
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .