(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KULÛBECİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KULÛBECİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizin kadar herkes tanısa atasını bu ülkede dostluk olur saygı olur sevgi olur sevgili fatma kardeşim birileriyinen konuşurken laf ağaçlardan doğadan açıldı derken bende dedim ki bir çam ağacının varlığı toplamış olduğu oksijen tam yüz elli kişiye yaşam sağlıyor yani oksijen sağlıyor dedim ve ulu önderimiz mustafa kemal bir ağacın yok olmaması için köşkünü kaydırarak ağaçtan uzaklaştırdı ve o ağacın yaşamasına izin verdi dedim bitenesi oradan dedi ki bana sende inandın ha dedi ama benim beynim döndü af buyurun efenim ulan adam olmadık sen hiç okumadınmı kitaplarda türkce kitabında dedim ben eski yazıyla büyüdüm demesin mi bana işte bu ülkedeki hainler yobazlar bu hale getirdiler daha konuşacak çok şey varda burası müsait değil değerli kardeşim kutluyorum o kocaman yüreğinizi saygılarımla selmlıyorum
Gelin o densizi beraber dövelim.Elin dincisi, pkklısı, ışidcisi geberesiye davasına sahip çıkıyor ama Atatürk'çüler davalarına sahip çıkmıyor ve o soysuzlara haddini bildirmiyor.
Hoşgeldiniz, şeref verdiniz. Anıtkabire bir türlü doyamadığım ve ayrılmaya katlanamadığım için geldi bu satırlarım. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
Minik bir kulûbecik isterdim, Anıtkabirin bahçesinde. Canımdan çok sevdiğim O iki aziz "ADAMA"
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÖMRÜN VAR OLSUN..KEŞKE YENİ NESİLDE TANISA ATASINI VE BU ÜLKEYE HİZMET EDENLERİ.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Hoşgeldiniz, sayfama şeref verdiniz. 53 yaşındayım ve 5 yaşımdan beri bu duyguları taşıyorum. Bizim nesil de pek düşkün sayılmaz bu tür duygulanımlara. Nasıl bir dürtüdür ben de bilmiyorum ama attığım her adımda: "Hata yaparsam canım ATATÜRK babamın ve canım İZMET Paşamın yüzüne nasıl bakarım?" diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Bu anlatılamayacak bir karasevda! İlginize çok teşekkür ederim.
Zaten ablalığa bayılıyorum. Böylesine muhteşem bir üstadın ablası olmak ise keyfime keyif, gururuma gurur katıyor. Teşekkür ederim şair ve güzel yürek kardeşim.
Çok teşekkür ederim. Özlemişim sizi. Özelinizden geçmiş olsun mesajı yazdım ama aldınız mı bilmiyorum. Bundan sonra çok sağlıklı bir ömür diliyorum. Benim garip bir deliliğim var bu konuda. Yalnızca yüreğimde yaşatmak yetmiyor. Anıtkabire bir türlü doyamıyorum. Bahçesinde, bir taşın üzerinde oturmak bile yetiyor bana. Yeter ki en yakın mesafede bulunayım.
Canım ATATÜRK BABAM ve canım İSMET PAŞAM DA isterlerse neden olmasın? :) Beş yaşımdan beri onların sevgisiyle yanıyorum. Beni mecburen isteyecekler. :)
............................. Saygı ve Selamlar...