Bunca hasret ve hüznün ardından kollarını açtı ardınca Özlem… Kim bilir ne kadar sıkı sıkı saracak beni Ve yalnızlık gelip dayanacak kapıma ardından Küsüşlerim örtecek gecelerimi sonra İncirler olsa ne olmasa ne artık ! Ben ayvayı yedikten sonra Kalbimi soğuttun sonbahar artığı bir Kasım’la Kasım…kasım…kasım… Soyunuyor müzik Giyiniyor transparan geceliğini kimsesizlik Kaldırıyor kenarından pikemi İri iri gözleri açılıyor Ve canı sıkılıyor, Kimsesizlik kimsesizi sevmez Orada zaten bir kimsesizlik yatmaktadır kırık gülüşüyle Kopartılıyor yaka düğmelerim adının baş harfini aklından geçirdi diye Bende uzun bir yola düşürdüm ardım sıra gözlerini Sâkin olmalıyım Sakin… Düzelecek her şey Düzelecek… Diye kandırma sabaha yüzünü dönen geceyi Güvercinlerin pislettiği teras kokularında kalbim Gri ! Artık mavi değil,gri hülyalarım Küfürlerimin boyutu büyüdü İvmesiz bu günlerim Çek elini kalbimden artık Çek elini ! Çek ! .. Özlem…miş Miş…miş…miş… Geçti…geçti…geçti…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ÖZLEM...MİŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ÖZLEM...MİŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.