güldün tomurcuk, kendine özgüydün baktıkça derinleşen uzaya açılan pencereydi gözlerin; akdenizin en mavi en serin meltemi gözlerinden eserdi...
esin perisiydin gece düşlerinin büyüleyiciydi tepeden tırnağa her yanın gözden kâlbe akışın için için dağlayıp yakışın özümde kanaviçe en görkemli nakışıydı dünyanın...
ay ve venüs sevgi burcuna çekilmiş en yüksek bayraktın; aramızdaki siyah masa daha da kararıp kalırdı kar beyaz kolların üstünde olmasa...
öyle terkedip gittin ki beni bir kere bir yine bir nerede görülmüş her şeyin birin içine girdiği, katlanılmaz yalnızlığım tam bana göredir...
gözlerin varlığın birliği varlığın gönlümün dirliği yokluğun gözümün iğidir; gerçek varsa adı aşk; kâlbimin seni sevdiğidir!
muska yazılmış kâğıtlar gibisin kâlbe kazılmış ağıtlar gibisin sensiz denizin tuzu olmaz mehtabın suda yüzü olmaz, dere boylarında zakkum nehirlerde ılgın, makiler içinde morçiçekli karahayıtlar gibisin...
gizemli vahşi esrar otu senden gelir bu esriten koku, vurulmuşum, bir daha vurulurum saplanır bağrıma aşkın gülden oku!
sen yok isen güzelliğin adı olmaz dikenin battı ise kâlbimde gülün rengi solmaz, adın güzelliğin adı olsun ne solsun gül ne de aşkın miadı dolsun!..
Şaban AKTAŞ 17.07.2015 KARABURUN KOYU - OKURCALAR /ALANYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIN GÜZELLİĞİN ADI OLSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIN GÜZELLİĞİN ADI OLSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin var olsun
Kutluyorum
______________________________________________________Selamlar
Hayırlı Bayramlar