Uzat elini dostum uzat. Uzat ki! Görmesin bunları bize reva gören namert Yıkılma yükdaşım, yıkılma, kalk!
Kalk/ ki Özgürlük uğruna can verenler selama dursun... Sende bilirsin ki dostum Sırtımızda ki bu yük bir hiç’dir. Gülüp geçtik hep bunlara!
Sende bilirsin ki Bizler Hayatın yük kantarlarıyız Sen söyledin yükdaşım yetiştirdiğin dostlarla Nice yükler taşıdı bu bedenlerimiz…
Unutma/ki Ne ilk/dir, nede son’dur bu sırtımızda ki yük Uzat elini, uzat! Yüreğimizin acısını dostlar, kınalı kuzular yazsın tarihe Kalk dost kalk Yorgun düşse bile bedenin…
Bilirim ki İçinde bulunan o özgülük sevdası Yapılan tüm namertliğe rağmen Değil bu sırtında ki yük/ü Bu güne kadar çektiğin gibi Tüm acıları hiçe sayarak sırtlarsın…
Uzat elini dost uzat. Daha yüreğinin kantarı devrede değil dostum Kalk yükdaşım kalk. Daha, halaylar çekeceğiz. Halkların özgürlük arenasında Türküler söyliyeceğiz her dilde Sen sensin unutma Dikil her zaman ki gibi namerde karşı…
İçinde ki isyan ateşin Işık olsun dostların yoluna Kalk dostum… Kalk! Uzat elini Tünelin sonu dostum Az kaldı varacağımız hedefe Az kaldı… Az!
ŞimalGüney!! ( HA )
Şiir’e sesiyle can veren değeli ( Mustafa KARAAHMETOĞLU) sonsuz teşekkür ederim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalk Dostum Kalk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalk Dostum Kalk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL, ÖRGÜSÜYLE, KURGUSUYLA, DÜŞÜNCE VE ANLATIMIYLA, HİSSEDİŞ VE DUYGU YOĞUNLA, ŞEKİL VE GÖRÜNTÜSÜYLE VE BÜTÜN GÖRKEMİYLE HARİKA BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. AYAKTA ALKIŞLIYORUZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL, ÖRGÜSÜYLE, KURGUSUYLA, DÜŞÜNCE VE ANLATIMIYLA, HİSSEDİŞ VE DUYGU YOĞUNLA, ŞEKİL VE GÖRÜNTÜSÜYLE VE BÜTÜN GÖRKEMİYLE HARİKA BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. AYAKTA ALKIŞLIYORUZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.