En güzel yerinde düğümlenen şiirler değildi sana yazdığım.... papatya fallarının masum sarısıydı, güneşi kıskandıran... çok çok yapraklarıydı kalp atışım, yoncaları solduran... hikmetin içindeki sırdı sahibine ait biraz bendim, biraz şahika İstanbul’a sığmayan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şahika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şahika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hikmetin içindeki sırdı sahibine ait! biraz bendim, biraz şahika............Her insan farklı bir dünya olduğu gibi ,her şiirde farklı bir mevsim ve o mevsimin gizemli güzellikleri....Ne mutlu o güzellikleri yaşayabilen ,görebilen gösterebilenler..Tebikler...
en güzel yerinde düğümlenen şiirler değildi sana yazdığım.... papatya fallarının masum sarısıydı, güneşi kıskandıran... çok çok yapraklarıydı kalp atışım, yoncaları solduran... hikmetin içindeki sırdı sahibine ait! biraz bendim, biraz şahika! İstanbul’a sığmayan...
şairem;
gönlünüzden ilham güneşleri eksik olmasın. kutlarım sizi.
sahibine ait!
biraz bendim,
biraz şahika............Her insan farklı bir dünya olduğu gibi ,her şiirde farklı bir mevsim ve o mevsimin gizemli güzellikleri....Ne mutlu o güzellikleri yaşayabilen ,görebilen gösterebilenler..Tebikler...