I. Başka bişey değil Yürüyorsun ve görüyorsun Fakru zaruret halin seninle geliyor Sen umut ettiğinin izindesin Şimdi elan yüreğinin yerini biliyorsun en çok Ve suçlu değil o diyorsun Zaten bir suçta yok Her vaktin diğerini iliklendiği bu demde Hepimiz aynı nispette suçluyuz zaten Yürüyorsun ve görüyorsun Hiç kimsenin sessizliği duymadığı bir an da Geliyorsun her kimsen aklından neler geçiyor Sende susmanın diliyle söylüyorsun Ben her türlü acının kederiyim Aklım yüreğimin içinde Beni bilen cenneti bulacak diyorsun Kimse duymuyor Allah var mı diye havlıyor beyni yağ bağlamış biri Varsa diyor seni işaret ediyor Sen onun tahayyül edemeyeceği kadar mutlusun Çünkü Allah var Bu böyle devam ediyor yol boyu Gerçeğin en güzelliği sana sunuluyor Helal olan herşey yani Hakkını yiyenlerden arta kalan Yani cennetin ta kendisi Sessizlik sağlandığında O büyük günün sonrasında En şatafatlı yerde sen olacaksın...
II. Kaçınılmaz olan nedir? Akıp giden vaktin heyyulasında tükenen için Veyahut üst üste yarınlar umut ettirerek biriken için Benim bildiğim biraz sabır mümkünse şükür Sonrasında vefa, sadakat ve dahi güzelin izahını söyletecek kalp İnsanın kendinin coğrafyasında Henüz gitmediği görmediği seslenmediği Misafiri olup halini hatırını sual eylemediği Hatta savaşıp kanını dökmediği onca yeri yurdu varken Hala dünya coğrafyasına tamah etmesi Haliyle berbat etmesi demek oluyor Ah insan git ve gör ve duy Kendinde olup biten herneyse anla Anla ki anlatabilesin halinin ihtişamını İçerde ki yokluğunu aczini yalnızlığını bilip tahammül edebilesin kendine Yoksa akıp gittiğin vaktin heyyulası bittiğinde Tüh diyeceksin / tüh ben ne yaptım?!
III. Biri getirmiş içime bir uçmak koymuş Göğün konuştuğu dili öğretmiş biri Dememiş ki bu adam kendi yarasını okur Okumakla kalmaz içine kor Uçmayı hatırlamaz açabilmez kanatlarını Tutar insan çöllerinde fırtına olur Savrulur sadağından her derdini Azaldıkça dünyaya Rabbine çoğalır Kim koymuş bu uçmak hevesini Hem de uçurumun kenarındayken Olmamış gibi birde karşı yamacına Uç uca ekleyip sevdiklerini koymuş Uç uç diye rüzgara tezahürat yaptırıp Olmayan kanatlarımı galeyana getirmiş Hadi uçtuk diyelim uçmanın en içine Gök bitince ne olacak Ne olacak gök bitince...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Ömür ve Üç Hak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Ömür ve Üç Hak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne zaman sussak bir fırtına çıyor dudaklarımızı
ellerine susmayan yüreğine saglık