Ömrü bitene kadar
Bir kadın severse, her şey onu mutlu eder, Sevenin sevdiği olur vefa ile sevgisini yüreğinde büyütür , Yüzünde gülücükler gül gül açılır şen sesi şarkılardaki nağmeler gibi dökülür dudaklarından.Bir kadın severse, kıskanç olur hele ki sevdiğini hiç kimse ile paylaşmak istemez, fark ederse başka ilgiler ,sevgisiyle yarışta dır şüpe duyguları, ekilir güvensizlik duyguları, fırtına çıkar kasırga olur ,sarsılır bedeni sarsılır ümitleri,Kadın severse, verdiği değerin karşılığını almak ister , evlilik ister mutlu birliktelik, güzel sözler duymak , birlikte yaşamak, yaşlanmak ister Kadın Severse, tüm duygularıyla sever,Yüreği yana yana içten içe sever ,Bir kadın severse iki duyguyla yaşar , biri kıskançlık biri özlem, yanında olsan bile özler...İhanete uğrasa da, ağlayıp kahret se de sever ,aranmadığında kendine türlü türlü bahaneler bulur.Kadın zor sever, sevince de doğan güneşi olursun, gecede yıldızı , tek tanesi gönül eşi olursun..Seni Seviyorum sözcüğü ile yeniden doğar yeniden hayat bulur ümitleri ,kolları dolanır sarar sarmalar sahip çıkar, yüreğindeki sevgine bedenine, üzüntü ne keyfine ,sevincine sevdiğine... Sahip çıkar kadın Gecelerce kalp atışını dinler ,Kokusunu içine çeker nefes alır canlanır aşkı "seni seviyorum"kelimesini her türlü söyler , sessizliğinde içten çığlıkla söyler, küsse de gözleriyle söyler,çok şey istemez sadece güvenle sevmek sevilmek ister, Seven kadın için özeldir sevdiği , kalbin yerinden çıkacakmış duygusu, dünya yükü üzerinde olsa, sevildiğini bilen kadın, her güçlüğün altından kalkar mücadele eder..Kadın sevince ben demez biz der , erkek yeter ki yalansız dürüst olsun sonuna kadar yalın ayak peşinden her yere gider ...Kadın severse yüreğinde ki aşkı büyütür, sevince neşesi gülüşlerinde, yürüyüşünde açıkça sözlerinde olur "seni seviyorum " demekten korkmaz Seven kadın ; her şeyi unutup aşkını yaşamak ister. sevdiğine ayıpsız günahsız teslim olmak kalbinin derin duygularıyla ,özel anlarıyla aşkını yaşamak ister Detaycı, ince ayrıntılarda , çok hassas dense de kadın sadece ,samimiyetle sever sevdiğini alır baş üstünde tutar, dünyası olur etrafında ay gibi döner, ÖMRÜ BİTENE KADAR Velhasıl çok sever dünyası olursun , olur da vefasız olursan son sözü olur sana.. Seni bu kadar sevdim , diye Herkesinde seni benim gibi seveceğini sanma ....
|
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...