(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİR BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİR BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahire doğru hızla mesafeler katetmekte ömür denilen sınırlı nefesler. Allah Azze ve Celle imanımızı yanımıza yoldaş eylesin. GÜZEL ÖLMEK İÇİN GÜZEL YAŞAMANIN ŞART OLDUĞUNU HATIRIMIZDAN ÇIKARMADAN GÜZELLİĞİ YAŞAYALIM İNŞAALLAH. TEBRİKLERİMLE. HAYIRLI RAMAZANLAR. SAĞLICAKLA.
merhaba sevgili oğlum.benim sayfada bir problem var.yönetime yazdım hala düzeltmediler. örneğin 30 bildiri diyor.tuşa bastığımda kayboluyor.tabii bende 12 den önce gelenleri göremiyorum.şiirleri hep kaçırmışım. ÖLÜMLE İLGİLİ NE KADAR GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSIN.ben eşimin ölümünde her anını takip ettiğim için,artık bu dünyada hevesim kalmadı.bilseler kullar ölünce neler olacağını biraz kötülük yapmayı bırakırlar mı acep.hepimizi yakalayacak bir gün .kaçış yok ki. hayatımız gibi Allah ölümün de hayırlısını versin.inşallah.amin.kutluyorum şiirini,selamlar.
o vâkit
o an
bir ömre bedel
bir gün
kutluyorum
Allah Bize güzel Bir ölüm nasip eder inşallah
duâmla
.......
.
YAŞAYANKELİME tarafından 1/6/2016 12:44:09 PM zamanında düzenlenmiştir.