(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani O An Var ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani O An Var ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR DOST KALEM : UZUN ZAMAN OLMUŞ UĞRAMAYALI..NASİPLENDİK YİNE ŞİİR HAZZINDAN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. TEBRİKLER GÜZEL DOST ...SELAM VE SAYGIMLA
emek verilen degerli dizelerini cani gönülden kutlarım yüregine saglık huzur ve sukunet yakana yapışsın şair tekrar tekrar yüregine saglık sayfana misafir olmak onur verdi bana şiir tadında
Oysa ki kaç gündür gözümde tüttün Çağlayan gönlüme hüznü de kattın Öylece yanımdan geçip te gittin Başını kaldırıp, beni görmedin..............Dedim bende
Emmi kızı harika bir eser
Bir dörtlükte ben bıraktım bu güzel eserinin peşinne
Bir keman sesini severim, ruhumu okşayarak içime işlediğini hissederim o sesin. Bir de kabak kemane vardır, bilen bilir, derisi yürek zarından yapılır. Sesi var ya, yüreği yakar. İşte "Hani o an var ya, zor zaman gibi..." yüreğimi yakıp geçti bu ses.
Üstadım, geçen bu zamanda turnayı yüreğinden vurmuşsunuz.
Tebriklerimi bırakıyor, çok çok teşekkür ediyorum.
Erol URAZ. tarafından 7/6/2015 11:23:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
musukisi deruninde saklı enfes bir eser haz verdi dost sayfasında. Dil usta ,kalem usta,kelâm usta,gıpta ile yutkunmak düştü bize bu hususta. Selam ve saygılar sunuyorum Güler hanım.
sanatçı kalemden sanat dolu, musiki tadında müstesna bir şiir... sevda yüklü, duygu dopdolu, sevdanın tellerinde yakıcı hüzzam nağmelerle dolu bir güzellik. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Hani o an var ya,zor zaman gibi Yüzünü dönmedin,beni görmedin.
//Ve sen geçersin içimden,bitmek bilmezsin. AHMED ARİF//
//Gelmeyecek olan böyle beklenmezdi. NAZAN BEKİROĞLU//
Yüzünü dönmeyene,görmeyene yapacak bir şey yok. Canının acıdığını hissedersin ama kalbine söz geçiremediğin gibi,her yeni güne umutla bakmaya devam edersin.Elit,duygu dolu şiirinizi kutlarım.Ancak bu kadar güzel ve öz anlatılabilirdi. Sevgi ve selamlarımla.
Öylesi ruhu okşuyor ki şiir...
Deftere dönünce yeniden özlediğim şiirlerinize baktım.
Tebriklerimle...
Saygılar...