Bir çocuk doğuyor annesiz, Bir aşk doğuyor Leylasız, Mecnunsuz. Çağı yakalamış, zamanın gerisinde kalmış şu dünyada, ...ben sensiz, herkes kimsesiz. Niye ağlıyorum ben, Herkes gülüyor kahkayla,tebessümsüz. Yiyen doymuyor, doyan ölmüyor, bu hayat ne biçimsiz. Ölmek daha makbul dünya çok merhametsiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSESİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSESİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyyyy gözleri bahar yeşillerini kıskandır anım, Bir seher vakti çıksan gelsen,düşsen gönlüme Kalksam ayağa karşılasam seni koca bir ömürle Öyle candan, öyle yürekten, sarılsam bedenine Desem hoş geldin nar tanem hoş geldin ....... Hoş geldin desem, ''''ikimizin yüreğine'''' Bir telaşla gömsem öfkeler imi gözlerinin içine, Yağsam bahar yağmurları gibi saç tellerine Dokunsam yaz güneşi gibi beyaz tenine, Ne çıkar,o vakit canım çıksa bedenimde,,, ...........................yazan yorumlayan gönül sahibine en derin saygılarımla.........
İkimizin yüreğine..............ne hoş bir cümle olmuş...yorum yazarken bile şiirle cevap veren birinin benim şiir denemeyecek cümlelerime kıymet vermesi mutluluktur benim için....teşekkür ederim....
Bir seher vakti çıksan gelsen,düşsen gönlüme
Kalksam ayağa karşılasam seni koca bir ömürle
Öyle candan, öyle yürekten, sarılsam bedenine
Desem hoş geldin nar tanem hoş geldin .......
Hoş geldin desem, ''''ikimizin yüreğine''''
Bir telaşla gömsem öfkeler imi gözlerinin içine,
Yağsam bahar yağmurları gibi saç tellerine
Dokunsam yaz güneşi gibi beyaz tenine,
Ne çıkar,o vakit canım çıksa bedenimde,,,
...........................yazan yorumlayan gönül sahibine en derin saygılarımla.........