Yufkaca yüreğime Rahman Rahimden kut ol Günah kokan tenime zümrüt ile yakut ol
Soyum; Yesevi ile Seyit Harun Velidir Üç Beş Yedi Kırklarla Hak sohbetidir derdim Yüz sürüp öptüğümse mübareğin elidir İnzivaya çekilip göğün katına erdim Hak der Hakkın yoluna suçlu bedeni serdim Müfrit ile tefrite devamlı göğüs gerdim
Bak! Perde aralanmış kalp atışım tekliyor Vuslat anımız! Çekil, çekil de Karagüle Ayağımız çukurda gönül medet bekliyor Rabbe açılsın lale sözse düşmeden güle Bitmedi çıraklığım deme hiç güle güle Noktayı nasıl korsun devam eden virgüle!
Diller anarmış, ne ki! Gönül’e “O” dolmadan Çilehanedeyim ah! Andım demek ne ala! Tenler yanarmış, ne ki! Öz yanıp, köz olmadan Hamdım; piştikçe piştim yandım demek ne ala! Rable baş başa kalmak kalbimde ki müptela Levh-i Mahfuza yazmış kaderi Hak Teâlâ
Pirim; uzat elini geldim senin kapına “Elif” oldum dosdoğru yine yaranamadım! Tefekkürle sığındım Tevekküllü yapına Sükût eyledi dilim O’nsuz barınamadım Örtünün Uz’u kefen asla sarınamadım Nurlarla kırklandım da yine arınamadım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pirim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pirim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Diller anarmış, ne ki! Gönül’e “O” dolmadan Çilehanedeyim ah! Andım demek ne ala! Tenler yanarmış, ne ki! Öz yanıp, köz olmadan Hamdım; piştikçe piştim yandım demek ne ala! Rable baş başa kalmak kalbimde ki müptela Levh-i Mahfuza yazmış kaderi Hak Teâlâ"
tek kelime- muhteşem.. kutlarım gönülden selamlar saygılar
Gönül dostluğu belirgin.
Taktirle beğenilir.
............................... Saygı ve Selamlar...