En çok gezilmiş tozulmuş mutlulukların sonrasıdır insan Tek başınalığına yoğunlaşır bir vaktin yalnızlığına gelip dayanır Kendini bulduğu her an bir gerçektir Vardır, varlığının hakkı için sever sayar yaşar Bu kati kararlılığın söz halini söyledim diye Çok bildiğimi biliyor muyum bilmem Yahut bileceğim başka şeylerin daha çok olduğunu Ama aması yok işte yalnız doğmuş ve yalnız ölecek insan için Yalnızlık daha insanidir Bu yüzden gökyüzü gibi İçinde her kuşun kanat vurduğu bir yalnızlık olmalıdır.
Her kimsenin bir hayatı Hayatının bir çoğrafyası Çoğrafyasının bir iklimi İkliminin bir neşesi vardır Yada Her neşenin bir iklimi Her iklimin bir çoğrafyası Çoğrafyanın bir hayatı O hayatın bir kimsesi vardır
Yine her hayatın düşmanı Her düşmanın galiz öfkesi O öfkenin patlayan bombası Bombaların yıktığı şehirler vardır
Bugün her öfke bir bomba Her bomba bir zulüm olmakta En çokta çocukları vurmakta Umutları yıkmakta
İkrarının akranı olmalı yürek Bir sevdi mi pir sevmeyi göze almalı Emin olmalı aman vermeksizin şüpheye Aklının erdiği kadar değil inanıp güvendiği kadar Yani yüreklenebildiği kadar sevmeli Şunu bilmeli ki şairin şiirle tavaf ettiği kimse Ölmez bir hayattır çünkü Aslının ateş toprak ve su olmasına rağmen Allah’ın hakikatli çırağıdır aşk Günah dahi olsa yahut haksız bulunsa İhlası olduğu için kınanamaz Vatanından sürgün edilse bile Davasından ayrılamaz Dedim ya ikrarının akranı olmalı yürek Bir sevdi mi pir sevmeyi göze almalı Gecelerin sızlattığı yaralarını Gün ışığından sakınmalı İslahını değil iflahını dilemeli hep...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Olmalıdır İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Olmalıdır İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.