bırak kadın doğduğum yere beni bırak ilk anda ölemediğim yere ve gelen her sesi sustur duymadan haram etme gökyüzüne toprağıma yere beni...
dikme gözlerini düşüşlerime çıkarma sakın düştüğüm yerden de ben hep içlerinde en derinlerde çocuk gibi davranma küsüşlerime...
emanet alıntı musalla kefen metanet çalıntı musallat beden açma o yüzünü en son perdeden yerin en dibine indirme ben...
ellerim acıyor feryad elimde küllerim kaçıyor ziyadesinden bırak kadın beni yandığım yere arz ve arşın doruk mahreminden...
aşk ve asrım donuk kahredeninden zemheriyim ben bir şarap mahseninden yıllandığım yere git bırak beni ben adilik gördüm şaheserinden tiksindim sıyrıldım bile kendimden kullandığın kalbe at bırak beni...
kuraklığın susuzluğa peşkeş çektiği firakların inadına serkeş ettiği kalıpsızların kasıp kavurduğu çıraklığın ustalığı ezip geçtiği kasıkların kalplerle yer değiştiği o piç başlangıçlarda değil bırak beni kadın hiç başlangıcında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hiç başlangıcı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiç başlangıcı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.